آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۶
ورزشی
۹

چرا سرمربیگری عسگری در تیم ملی دوچرخه سواری انکار می شود؟!

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با وجود اینکه حسین عسگری را در اردیبهشت به عنوان سرمربی منصوب کرده اما اکنون مدعی شده که او فعالیتی در تیم ملی نداشته است.

پس از اینکه رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی محرومیت حسین عسگری را به علت دوپینگ اعلام کرد، هجمه ای در مورد اینکه چرا فدراسیون دوچرخه سواری او را به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب کرده بود، به راه افتاد.

نکته جالب این است که خسرو قمری رئیس فدراسیون در گفت وگویی عنوان کرده است: «عسگری هیچ فعالیتی در تیم ملی نداشت و هیچ قراردادی نیز با فدراسیون امضا نکرد. ما منتظر پاسخ استیناف بودیم تا او را رسما منصوب کنیم، اما با رد درخواست او، شرایط برای همکاری با عسگری فراهم نشد.» قمری در حالی این مسئله را عنوان کرده است که در تاریخ 23 اردیبهشت 96 حسین عسگری به عنوان سرمربی نیمه استقامت و استقامت و محمد ابوحیدری به عنوان سرمربی سرعت منصوب شدند. حتی پس از آن حسین عسگری به عنوان سرمربی تیم ملی همراه ملی پوشان به کاپ ژاپن رفت.عسگری حتی در نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون دوچرخه سواری برای بازی های داخل سالن آسیا هم حضور داشت.چند ماه پیش داورزنی معاون ورزش قهرمانی بازدیدی از اردوی تیم ملی نیمه استقامت و استقامت داشت که حسین عسگری هم به عنوان سرمربی تیم ملی حاضر شده بود و حتی توضیحاتی را در مورد شرایط رکابزنان نوجوان و جوان ارائه کرد. اکنون مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون مدعی شده که عسگری هیچ فعالیتی در تیم ملی نداشته است و چرا پشت انتخابی که روزی در کمیته فنی فدراسیون انجام گرفت، قرار نمی گیرد.