آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۷۰
فن آوری
۸

اجرای فایل های «آفیس» و «پی دی اف» در گوشی

امروزه کاربران بیشتر کارهای خود را با گوشی انجام می دهند که یکی از این موارد اجرای فایل های آفیس است اما همه گوشی ها یا تبلت ها نمی توانند براحتی این کار را انجام دهند و به همین دلیل هم اپلیکیشن هایی ویژه این موضوع طراحی شده است. از بهترین این اپلیکیشن ها می توان به WPS Office + PDF اشاره کرد که یک نرم افزار توانمند برای اجرا کردن فایل های آفیس و پی دی اف در گوشی و تبلت های اندرویدی است. این نرم افزار دارای پردازشگر متن است و در آن می توانید ضمن اجرای فایل های متنی، آنها را ویرایش و ذخیره سازی کنید. همچنین اگر فایل پی دی اف نیز داشته باشید، می توانید آن را در این نرم افزار اجرا کنید. قرار دادن رمز روی اسناد و تهیه نسخه بک آپ از آنها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

از ویژگی های اپلیکیشن اندرویدی WPS Office + PDF می توان به پشتیبانی از فرمت های مختلف ازجمله doc، docx، wpt و dotm، dotx، docm و dot اشاره کرد. فرمت هایی همچون xls، xlsx، xlt، xltx، csv، xml، et وett نیز با این نرم افزار هماهنگی دارند. این اپلیکیشن اندرویدی همچنین از فرمت هایی مانند pdf، ppt، pot، dps، dpt، pptx، potx، ppsx پشتیبانی می کند. فرمت هایی همچون txt، log، lrc، c، cpp، h و asm نیز با این اپلیکیشن اندرویدی سازگار هستند. از دیگر فرمت هایی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود می توان به s، java، asp، bat، bas، prg، cmd، zip اشاره کرد.

بخشی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن اندرویدی، اجرای فایل های آفیس و تهیه نسخه پشتیبان است. این نرم افزار که پتانسیل های قابل توجهی دارد همچنین قابلیت رمز گذاری کردن روی فایل ها را دارد و می تواند در سرویس های ابری آپلود شود. اجرای فایل های پی دی اف نیز از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن اندرویدی است. اگر شما هم علاقه مند هستید تا این اپ را در اختیار داشته باشید می توانید WPS Office + PDF v10.7.2 را به طور رایگان از سایت p30world.com دانلود کنید.