آرشیو چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۸
فوتبال ایران
۱۱

خداداد عزیزی: خودشان می دانند چه کسانی مافیای فوتبال هستند

همین یکی دو روز پیش بود که خبر رسید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از خداداد عزیزی دعوت کرده است برای دادن یکسری اطلاعات راهی این کمیته شود. این اتفاق در حالی افتاده است که ظاهرا عزیزی اطلاعاتی درباره جادو و جادوگری دارد که برای مسئولان کمیته انضباطی جالب است. به همین دلیل آنها از عزیزی خواسته اند در کمیته انضباطی حضور پیدا کند و اطلاعاتی را که دارد در اختیار این کمیته قرار بدهد. جالب اینجاست که وقتی با عزیزی تماس گرفتیم او زیاد نمی خواست در این باره حرف بزند. عزیزی گفت: «چرا باید به این کمیته بروم؟ خودم را ضایع نمی کنم و به کمیته اخلاق نمی روم.»

از عزیزی سوال کردیم چرا این دعوت را رد کرده است، که او گفت: «فقط تا همین جا بگویم که وقتی خودشان مافیای فوتبال را می شناسند، من چه چیزی را بگویم. دوره پیگیری و تفحص دیگر گذشته است. خودشان می دانند مافیای فوتبال چه کسانی هستند و خودشان می توانند پیگیر این قضیه باشند.»

خداداد در پایان گفت:«من حرف هایم را به دوستان شما زده ام. الان در راس و بالای فدراسیون نشسته اند و می دانند فساد در فوتبال ما بیداد می کند. از زد و بند برخی مربیان تا پول گرفتنشان از بازیکنان و مهم تر از همه آن مافیای عظیمی که در فوتبال هست. مافیایی که مشخص می کند چه افرادی در این فوتبال باشند یا کدام بازیکن و مربی نباشد.مثلا من بروم اسم فلان مربی را بیاورم، که این آقا خودش جادوگر آورده بود تا به تیم کمک کند و اتفاقا پنج شش نفر شاهد هم ببرم که شهادت بدهند همان مربی با جادوگر کار می کرده است، به نظر شما محرومش می کنند؟