آرشیو پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۱۱۰
ورزش
۱۱

گوناگون

تبریک به خادم کشتی

مدیراجرایی فدراسیون کشتی آمریکا، رئیس فدراسیون کشتی روسیه و یکی از اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی با ارسال پیام های جداگانه ای به رسول خادم تبریک گفتند. رسول خادم روز گذشته برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

کریمی ازاستقلال جدا شد

یعقوب کریمی که درلیست مازاد تیم استقلال قرارگرفته بود، به عنوان نخستین خروجی این تیم در نیم فصل از جمع شاگردان وینفرد شفر جدا شد.

کمالوند با نفت فسخ کرد

فرازکمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت پس از مشکلاتی که برایش در نیم فصل نخست لیگ هفدهم در این تیم آبادانی به وجود آمد، به سازمان لیگ رفت و قراردادش را با این تیم یک طرفه فسخ کرد.

دروازه بان الما درسپاهان

ابراهیم الما، دروازه بان تیم ملی سوریه به اصفهان سفرکرد تا رسما قراردادش را با سپاهان دراولین تجربه حرفه ای خارج ازکشورش امضا کند.

عذرخواهی از هواداران

باشگاه پرسپولیس دراطلاعیه ای ازهواداران این تیم به دلیل حذف ازجام حذفی عذرخواهی کرد.تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور با شکست مقابل نفت آبادان از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماند.

قهرمانی اسکی درترکیه

مسابقات اسکی آلپاین ترکیه با کسب یک مدال طلای دیگر برای تیم ایران به پایان رسید.در پایان این رقابت ایران با 5 مدال طلا، 5 مدال نقره و دو مدال برنز عنوان نخست تیمی را بدست آورد.

غفوری: درجام حذفی خواهیم جنگید

مدافع تیم استقلال گفت: با برتری مطلق مقابل ایرانجوان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردیم و می خواهیم راهی فینال شویم. غفوری درمورد بازی با نفت آبادان در نیمه نهایی افزود: برای ما فرقی نمی کند مقابل تیم لیگ یک باشیم یا لیگ برتری چرا که در تمام بازی ها با قدرت ظاهر می شویم و با تمام وجود می جنگیم چرا که می خواهیم به فینال جام حذفی برسیم.

کفاشیان: کاندید میزبانی 2020 هستیم

کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال، کنارگذاشته شدن ایران از کاندیدایی میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال توسط فیفا را رد کرد وگفت نامه ای ازفیفا دراین باره به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. ایران درکنار ژاپن، امارات، کرواسی، قزاقستان، لیتوانی، نیوزلند وکاستاریکا برای میزبانی درخواست داده است.