آرشیو پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۴۰
حوادث
۱۱

رخداد

دستگیری رباینده پسربچه 7 ساله

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از عملیات موفقیت آمیز کارآگاهان پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عامل ربودن پسربچه هفت ساله خبر داد. سرهنگ «ابراهیم ملاشاهی» گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن پسربچه هفت ساله در شهرستان «زاهدان»، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی متهم و آزادی گروگان تشکیل شده و بلافاصله کار خود را آغاز کردند. او افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است. این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم ربایی را که جوانی 30 ساله بود، در منزلی در یکی از روستاهای حاشیه زاهدان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کنند.

کیف قاپ حرفه ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری کیف قاپ حرفه ای با 36 فقره سرقت در پاکدشت خبر داد. سردار «عبدالرضا ناظری» گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به کلانتری مرکزی شهرستان پاکدشت درباره وقوع کیف قاپی در یکی از محلات این شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات میدانی انجام شده موفق به شناسایی و کشف محل اختفا متهم شدند. فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم و کسب دستور قضائی، به محل اعزام و با اشراف اطلاعاتی کامل نسبت به کنترل رفت وآمد متهم در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری او شدند. سردار ناظری در پایان خاطرنشان کرد: متهم سابقه کیفری داشت و تحت تعقیب تهران بزرگ بود که با اعتراف به 36 فقره کیف قاپی و شناسایی مال باختگان به مراجع قضائی معرفی شد.