آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۱۱
ورزش
۱۱

گوناگون

کلهردر ترکیه نقره گرفت

کلهراسنوبرد بازکشورمان دررقابت های ترکیه عنوان دوم را بدست آورد و مدال نقره را به گردن آویخت.در این رقابت ها نماینده کشورمیزبان به مدال طلا رسید.

سرمربی نفت منصرف شد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان که تحت عنوان آنچه ناخرسندی اش از باشگاه نامید، از سمت خود کناره گیری کرد، از تصمیم خود منصرف شد.کمالوند دراین ارتباط گفت: به احترام امام جمعه آبادان از تصمیم خود برای فسخ قراردادم صرف نظر کردم.

مکانی به نفت پیوست

سعید لطفی مدافع تیم سایپا به تیم نفت آبادان پیوست. همچنین سوشا مکانی که چند روز قبل خبر توافقش با نفت منتشر شده بود، رسما به این تیم پیوست.

عالمیان فاتح تور ایرانی

مسابقات تورایرانی تنیس روی میزدر کردستان برگزار شد که در نهایت نیما عالمیان با شکست افشین نوروزی در بازی فینال موفق شد قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

رونالدو اعلام آمادگی کرد

بنابه اعلام رسانه ها رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید با وجود درد در ال کلاسیکو حضور می یابد.این بازیکن دچار مصدومیت بوده اما با وجود درد، به زیدان، اعلام کرده علاقمند است به میدان رود.

توقف پدیده مقابل پیکان

دیدارتیم های فوتبال پدیده و پیکان درهفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.شاگردان جلالی با این تساوی26 امتیازی شدند. وشاگردان مهاجری هم با 19 امتیازدررده دهم جدول جای گرفتند.

رویش 3 گل در شهر باران

در نخستین روزاز هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر دیروز تیم سپیدرود دررشت میزبان نفت تهران بود که توانست حریف خود را با 3 گل بدرقه کند.

گلزن فولاد نمی رسد

مهاجم تیم فوتبال فولاد در دیدار تیمش مقابل پرسپولیس غایب است.این دو تیم در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فردا به مصاف یکدیگر می روند.

منوچهر برومند درگذشت

پیشکسوت وزنه برداری ایران پس ازمدت ها تحمل بیماری دارفانی را وداع گفت. منوچهر برومند سابقه سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری و ریاست فدراسیون را نیزدرکارنامه داشت.