آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۹
شهرستان ها
۷

مایحتاج مورد نیاز مردم کرمانشاه در شب یلدا تامین شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در شب یلدا خبر داد و گفت: در این زمینه کمبودی نداریم.

خسرو شهبازی گفت: خوشبختانه این مایحتاج در حوزه جهاد کشاورزی تامین شده و هیچ مشکلی برای تامین اقلامی چون سیب، پرتقال و... برای شب یلدا نداریم.

وی افزود: همچنین هیچ مشکلی نیز برای تامین هندوانه مورد نیاز این شب وجود ندارد و هندوانه کافی از استانهای جنوبی به سمت استان حمل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تامین گوشت، مرغ و برنج مورد نیاز مردم نیز خبر داد و گفت: این اقلام با قیمت مصوب دولتی در فروشگاه های استان موجود است.

وی تصریح کرد: اقلام مذکور در استان به میزان مورد نیاز و کافی وجود دارد و در انبارها و سردخانه های استان ذخیره است.

این مسئول از وجود برنج کافی در انبارهای استان خبر داد و گفت: 250 تن برنج هندی در استان وجود دارد و هم اکنون نیز در استان و به ویژه نقاط زلزله زده در حال توزیع است.

شهبازی قیمت گوشت گرم گوساله وکیوم شده را بین 28 تا 29 هزار تومان عنوان کرد و گفت: گوشت گوساله داخلی بسته بندی شده نیز با قیمت هر کیلوگرم 36 هزار و 500 تومان تا 38هزار و 500 تومان در دسترس مردم قرار دارد.

وی از وجود 23 تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه های استان نیز خبر داد و تصریح کرد: گوشت ران یخ زده با قیمت هر کیلوگرم 23 هزار تومان در محل سردخانه به فروش می رسد و با قیمت 24 هزار تومان به دست مشتری خواهد رسید.

وی از وجود 422 تن گوشت مرغ منجمد نیز در سردخانه های استان خبر داد و گفت: این گوشت نیز به قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان در سردخانه و 6200 الی 6300 تومان در دسترس مصرف کننده قرار خواهد گرفت و به فروش می رسد.

شهبازی تصریح کرد: قیمت 6300 تومان برای شهرستان ها بوده و با توجه به حمل ونقل گوشت مرغ به این مناطق نسبت به مرکز استان با 100 تومان افزایش به فروش می رسد.