آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۹
ورزشی
۹

شروع مقتدرانه تیم های پایتخت در دور برگشت لیگ برتر والیبال

تیم های سایپا، خاتم اردکان و پیکان، نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال را با پیروزی آغاز کردند.

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال دیروز با برگزاری چهار دیدار به طور همزمان در شهرهای تهران، تبریز، کاشان و اردکان پیگیری شد. در تهران و از ساعت 16 دیدار تیم های سایپا و کاله آمل در خانه والیبال تهران آغاز شد که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا خاتمه پیدا کرد. در این مسابقه شاگردان محمد شعبان خمسه ست های اول و دوم را با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 23 به سود خود رقم زدند، اما ست سوم با نتیجه 27 بر 25 به سود کاله خاتمه پیدا کرد. در ست چهارم باز هم این سایپایی ها بودند که با امتیاز 25 بر 20 به پیروزی رسیدند.

در دیگر بازی این هفته پیکانی ها در تبریز برابر شهرداری این شهر قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود عبور کنند. در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 18 و 25 بر 17 شهرداری تبریز را شکست دادند تا دومین شکست تبریزی ها در این فصل رقم بخورد.

خاتم اردکان و شمس دیگر بازی این هفته را برگزار کردند که اردکانی ها موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 22 میهمان خود را شکست دهند.

دیدار تیم های رعد پدافند کاشان با سارویه ساری به دلیل انحلال تیم شمالی برگزار نشد تا رعد پدافند نخستین برد و امتیازش در لیگ را بدون انجام بازی دشت کند تا ورود فرهاد نفرزاده به این تیم کاشانی خوش یمن باشد.

در نخستین دیدار هفته دوازدهم چهارشنبه هفته گذشته شهرداری ارومیه سه بر یک هاوش گنبد را شکست داد و در آخرین بازی روز یکشنبه(فردا) بانک سرمایه مهمان شهرداری ورامین است.

برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

چهارشنبه 6 دی 1396

* شهرداری تبریز... سایپا (ساعت 15)

* شمس... شهرداری ارومیه (ساعت 15)

* سارویه ساری... خاتم اردکان (ساعت 15)

* بانک سرمایه... رعد پدافند کاشان (ساعت 15)

* پیکان تهران... شهرداری ورامین (ساعت 17:30)

* کاله مازندران... هاوش گنبد کاووس (ساعت 17:30)