آرشیو دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۹۸۴
سیاست
۲

رییس مجمع نمایندگان خوزستان: در جریان سوال خوزستانی ها از رییس جمهور نیستم

همزمان با این طرح سوال اما زمزمه هایی نیز در مورد سوال تعدادی از نمایندگان خوزستانی از روحانی و این بار با محوریت عملکرد رییس سازمان محیط زیست به گوش رسید. تا آنجا که علی ساری نیز روز گذشته ضمن تایید این خبر به «اعتماد» گفت که خوزستانی های مجلس از تمامی اهرم های فشار خود برای به نتیجه رساندن این سوال استفاده خواهند کرد. این درحالی بود که این نمایندگان تاکید داشتند که تنها مجمع نمایندگان خوزستان پشت این طرح سوال نبوده و به جز آنها و نمایندگان دیگر استان های جنوبی، برخی از نمایندگان دیگر نقاط کشور هم خواهان به جریان افتادن این طرح سوال هستند.

در این میان اما عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر در مجلس ضمن ابراز بی اطلاعی نسبت به این طرح سوال، به خبرنگار اعتماد گفت که جزو امضا کنندگان طرح سوال از رییس جمهور نبوده است.

با این همه، نکته جالب تر آن بود که عباس پاپی زاده، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان نیز در این رابطه گفت: در جریان طرح سوال از رییس جمهور نیستم. نماینده مردم دزفول در مجلس در گفت وگوی کوتاه با خبرنگار اعتماد در راهروی پارلمان، در پاسخ به این سوال که آیا درجریان زمزمه ها و تحرکاتی در این راستا نیز نیستید، گفت: همان در حد تحرکات است.

پاپی ‎زاده در عین حال در واکنش به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه آیا این طرح سوال از رییس جمهور جدی نیست، گفت: اجازه دهید. هم اکنون در حال انجام صحبت هایی هستیم. بگذارید در آینده در این باره صحبت کنیم.