آرشیو دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۰۲
فوتبال ایران
۱۱

طارمی در راه قطر؟

کی روش ترجیح می دهد ایران باشد

شایعات زیادی درباره وضعیت مهدی طارمی شنیده می شود. بزودی محرومیت مهدی طارمی به پایان می رسد و می تواند دوباره برای قرمزها به میدان برود، ولی این روزها شایعاتی درباره جدایی این بازیکن از پرسپولیس شنیده می شود. عملکردی که گادوین منشا و علیپور داشته اند، باعث شده شایعاتی درباره وضعیت این بازیکن شنیده شود. از دو هفته قبل بود که خبر رسید مهدی طارمی شاید در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.

بعد این شایعات تکذیب شد و حالا دوباره خبر می رسد احتمال جدایی او از پرسپولیس وجود دارد.

باشگاه الغرافه قطر سفت و سخت خواهان جذب مهدی است و به نظر می رسد باشگاه های عربی تنها باشگاه هایی باشند که حاضرند پول رضایت نامه این بازیکن را بدهند. پرسپولیس پول نسبتا خوبی از انتقال طارمی می خواهد ولی باشگاه های اروپایی حاضر نیستند چنین رقم هایی هزینه کنند. مثلا باشگاه پانیانیوس همچنان خواهان به خدمت گرفتن مهدی است و حاضر نیست بالای 150 هزار یورو پرداخت کند. اگر در بهترین حالت پول بین پرسپولیس و طارمی تقسیم شود، عایدی باشگاه زیاد نخواهد بود. قطری ها اما حاضر هستند پول به مراتب بیشتری برای جذب مهدی هزینه کنند و به همین خاطر شایعات درباره انتقال او به لیگ ستارگان قطر جدی تر به گوش می رسد.

البته ظاهرا کی روش علاقه ای به این انتقال ندارد. او کلا موافق حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های عربی نیست و ترجیح می دهد آنها به لیگ های حرفه ای اروپا بروند. به همین خاطر حضور او در لیگ یونان بیشتر به مذاق این مربی خوش می آید. هیچ بعید نیست کی روش بیشتر راضی باشد طارمی در ایران بماند تا این که به قطر برود، چراکه اگر در ایران باشد حداقل می تواند او را بیشتر در اختیار داشته باشد. قرار شده بازیکنان بزودی برای ریکاوری به کمپ تیم ملی بروند و اگر قرار باشد او راهی قطر شود، طبیعتا نمی تواند در تمرینات ریکاوری کی روش حاضر شود.