آرشیو سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۷۶
حوادث
۱۷

اخبار

شهادت مامورپلیس با شلیک اشرار

گروه حوادث / مامور مرزبانی ناجا درجریان درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مسلح در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.این درگیری ساعت سه بامداد دیروز در نقطه مرزی «مک سوخته»شهرستان سراوان رخ داد. نیروهای مرزبانی در این عملیات ضمن کشف حدود 2 تن مواد مخدر، 2 نفر از قاچاقچیان مسلح را به هلاکت رساندند. در این عملیات ضربتی، سرگرد «رسول طالبی»جانشین یگان تکاوری 129 از ناحیه گردن هدف اصابت گلوله قرار گرفت که هنگام انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد. این شهید اهل شیراز و پدر یک دختر بود.

نجات دو پزشک گمشده در کوهستان

گروه حوادث/ دو پزشک کوهنورد که پس از صعود به ارتفاعات یک هزار و 400 متری کوه بیرمی در راه برگشت مسیرشان را گم کرده و در میان صخره ها و پرتگاه ها سرگردان مانده بودند با جست و جوهای شبانه روزی ماموران پاسگاه انتظامی روستای خاییز شهرستان تنگستان-استان بوشهر- نجات یافتند.یکی از این دو کوهنورد گفت: «برای کوهنوردی راهی قله یکی از کوهستان های شهرستان تنگستان (بیرمی) شده و به ارتفاع حدود یک هزار و 400 متری صعود کردیم. اما متاسفانه در مسیر برگشت، راه را گم کردیم و با افزایش سوز سرما، بارندگی و تاریکی هوا دچار خستگی، ضعف عضلات و مشکلات حرکتی شدیم. به ناچار طی تماس با پاسگاه انتظامی روستای خائیز، سه نفر از ماموران پاسگاه دراقدامی فداکارانه به طرف قله صعود کردند. به طوری که مسیر 6 ساعته را در عرض کمتر از دو ساعت پیمودند و سرانجام نیمه های شب ما را یافتند.

5 کشته درتصادف دوپژو

گروه حوادث / براثر برخورد دو خودرو پژو 405 در کیلومتر 10 جاده بجنورد- اسفراین، پنج نفر کشته شدند.در این حادثه که صبح دیروزاتفاق افتاد سه نفر زخمی شدند که توسط امدادگران به بیمارستان انتقال یافتند.

از دو خودروی حادثه دیده، یک خودرو تاکسی خطی و یک خودرو هم دولتی و مربوط به کارکنان آموزش و پرورش بود. به دنبال این تصادف، مجروحان و قربانیان در میان اتاقک های درهم کوبیده خودروها مانده بودند که اعضای تیم واکنش سریع هلال احمر توانستند با شکافتن آهن پاره ها، پیکرهای جان باختگان و مجروحان را بیرون بیاورند،هنوز علت حادثه اعلام نشده است.