آرشیو سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۲
اخبار کشور
۳

دادستان کل کشور: عده ای ماموریت دارند دستگاه های منصوب رهبری را بکوبند

دادستان کل کشور خواستار تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در دستگاه قضایی شد و گفت: باید با تلاش و همت بسیجی وار، روزبه روز به قوه قضائیه صددرصد انقلابی نزدیک شویم.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در نشست معاونان عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان بسیج قوه قضائیه، با اشاره به برخی هجمه ها و سخنان علیه دستگاه قضایی، گفت: کسانی با بزرگ بینی و دروغ های مخرب قصد دارند به دستگاه قضایی ضربه وارد کنند، عده ای هم ماموریت دارند دستگاه های منصوب رهبری را بکوبند.

منتظری تاکید کرد: شما ببینید رسانه های بیگانه چقدر دستگاه های منصوب رهبری را می کوبند و انواع و اقسام دروغ ها و تهمت ها را به این دستگاه ها از جمله قوه قضائیه نسبت می دهند؟

وی افزود: البته نمی گوییم در قوه قضائیه و دستگاه های دیگری که منصوب رهبری هستند اشکال و ضعف نیست اما ببینیدکه چگونه این دستگاه ها را سیبل کرده و آماج حملات خود قرار داده اند.

دادستان کل کشور اظهار داشت: در چنین شرایطی وظیفه شما بسیجیان بسیار سنگین است و باید تلاش کنید هرچه قدر می توانید مجموعه دستگاه قضایی را به سمت انقلابی بودن سوق و روحیه بسیجی را توسعه دهید.