آرشیو سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۲
اخبار کشور
۱۱

سفر دو روزه وزیر نیرو و بهداشت به کرمان

وزیر نیرو برای سفری دو روزه وارد کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا اردکانیان وزیر نیرو برای سفری دو روزه وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان قرار گرفت.

دیدار با حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و شرکت در جلسه همیاران آب کرمان از جمله برنامه های اردکانیان وزیر نیرو در کرمان است.بازدید از طرح آبرسانی به شهر کرمان از سد صفارود از دیگر برنامه های وزیر نیرو در شهر کرمان است.

بازید از طرح آبرسانی به شهرستان بم و بروات از سد نسا و شرکت در مراسم زلزله زدگان شهرستان بم در پنجم دی ماه از برنامه های سفر وزیر نیرو به شهرستان بم است.

همچنین دیروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سفری دو روزه وارد شهرستان بم شد.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز برای سفری دو روزه وارد فرودگاه بم شد و مورد استقبال رسمی مسئولان قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شرق استان کرمان به شهرستان های ریگان، فهرج، نرماشیر، بروات و بم سفر کرده و از پروژه های در حال احداث وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان ها بازدید می کند.انجام چند عمل جراحی در شهرستان ریگان و بازدید از بیمارستان در حال تجهیز این شهرستان از برنامه های سفر قاضی زاده هاشمی به شهرستان ریگان است.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان بروات مرکز 115 و سوله بحران این شهرستان را افتتاح کرده و در سفر به شهرستان فهرج از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید می کند. قاضی زاده هاشمی امروز در سفر به شهرستان کوهبنان از مناطق زلزله زده کرمان بازدید و در سفر به شهرستان زرند از بیمارستان در حال احداث این شهرستان بازدید می کند.