آرشیو سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۲
ورزشی
۹

پیروزی بحران زده های لیگ برتر بسکتبال، جدال صدرنشینان به سود پتروشیمی تمام شد

در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال روند شکست ناپذیری های پتروشیمی ادامه پیدا کرد و شهرداری گرگان و رعد پدافند به دومین بردشان دست پیدا کردند.

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال عصر دیروز با انجام چهار دیدار برگزار شد که طی آن تیم های دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندر امام، پدافند خوزستان و شهرداری گرگان بر حریفان خود غلبه کردند.

در جریان مسابقات این هفته پتروشیمی صدرنشین لیگ و تنها تیم بدون باخت مسابقات میزبان شهرداری تبریز بود و توانست روند شکست ناپذیری هایش را ادامه دهد و در این دیدار خانگی 71 بر 66 به برتری برسد.

در دیگر دیدار حساس این هفته که در سالن حکیمیه تهران برگزار شد، دانشگاه آزاد میزبان مهرام بود و توانست در این مسابقه حریف خود را 63 بر 58 شکست دهد. مهرام در این مسابقه از بازیکن خارجی جدیدش هم استفاده می کرد و دانشگاه آزاد آرون گرامی پور را نیز در اختیار نداشت.

اما دو بازی دیگر این هفته نتایج جالبی داشت. در گرگان تیم بحران زده شهرداری این شهر میزبان نیروی زمینی بود و 76 بر 70 به برتری رسید. سربازان نیروی زمینی فصلی خوب را شروع کرده بودند اما مشکلات مالی کار دستشان داده و در سراشیبی قرار گرفته اند.

دیگر تیم نظامی اما هفته خوبی را پشت سر گذاشت. رعد پدافند خوزستان که بحران زیادی دارد بالاخره دومین بردش را کسب کرد و توانست 78 بر 73 یس آل گرگان را شکست بدهد. یس آل در دیدار قبلی خود نفت آبادان را برده بود و پیش بینی می شد حریف بحران زده اش را شکست دهد اما در جنوب ناکام شد.