آرشیو چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۰۴
سیاسی
۲

سجادی: انتصابات اخیر برای کاستن از انتقادات است

در روزهای اخیر شاهد برخی انتصابات جدید از سوی رئیس جمهور و همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور بوده ایم که واکنش های مختلفی به همراه داشته است.

براساس انتصابات جدید، معاون پارلمانی رئیس جمهور در مسئولیت خود ابقا، دستیار ویژه در امور اقوام و مذاهب و اقلیت های دینی تبدیل به مشاور شد، فرجی دانا به سمت مشاور رئیس جمهور در امور علمی منصوب شد و در نهایت پست مشورتی جدیدی با عنوان مشاور رئیس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار شهری تشکیل شد.

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری عقیده دارد که این انتصابات درراستای انتقادات اصلاح طلبان از رئیس جمهور صورت گرفته ولی این اقدامات نمی تواند رضایت کامل این طیف را برآورده کند.

سجادی در این باره گفت: این انتصابات مقداری به انتقاداتی که اخیرا در محافل اصلاح طلبی پیش آمده و رو به افزایش بود، برمی گردد. در شرایطی که بسیاری از اصلاح طلبان پست های کلیدی را در اختیار دارند اما همچنان منتقد عدم حضور نیروهایشان در کابینه هستند و شاید هدف رئیس جمهور این بوده که سهم بیشتری از دولت را به آنها بدهد.

وی افزود: خیلی از سمت ها، که انتصابات اخیر در مورد آن صورت گرفته، حیاتی و ضروری نیست چون مثلا در بخش علمی کشور، وزارتخانه و سازمان های زیادی وجود دارد که کار می کنند، لذا شاید برای رضایت عده ای از جمله انتقادکنندگان و دیگران این احکام داده شده است. به اعتقاد این فعال سیاسی، انتقادات اصلاح طلبان از دولت که این روزها افزایش یافته برای گرفتن پست های بیشتر است.