آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۰۵
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

کارت تبریک به سبک دانشجویان ایرانی

جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم لندن، در آستانه سال نوی میلادی کارت تبریک کریسمس، حاوی آیات قرآن مجید در خصوص حضرت مسیح علیه السلام، بین همسایه های کانون توحید لندن توزیع کردند.

به گزارش تسنیم، نکته جالب آن است که ساختمان کانون توحید لندن به عنوان مرکز اصلی فعالیت های دانشجویان انجمن اسلامی، در منطقه همراسمیت لندن در میان منازل مسکونی غیرمسلمانان واقع شده است.

این اقدام اعضای انجمن اسلامی دانشجویان که با استقبال ساکنان منطقه مواجه شد، نه تنها فرصتی برای معرفی بیشتر کانون توحید برای همسایگان مسیحی بود بلکه توانست چهره مناسبی از مسلمانان در میان تبلیغات ضداسلامی اخیر به نمایش بگذارد.

کریسمس در جنگ زده ترین کشور

همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح(ع)، مسیحیان ساکن سوریه به جشن و شادمانی پرداختند.

به گزارش جام جم آنلاین، سوری ها با وجود جنگی که طی هفت سال اخیر با آن دست و پنجه نرم کرده اند، از برپایی جشن در مناسبت های مختلف غافل نبوده اند، بلکه برگزاری این مناسبت ها را اقدامی برای به چالش کشیدن تروریسمی می دانند که می خواهد شادی و شادمانی را از آنها بگیرد.

قدرتمند، مغرور و تنها!

ببر ها بزرگ ترین گربه سانان جهان هستند. در بسیاری از فرهنگ ها این حیوان نماد قدرت و شجاعت است و ناگفته نماند که شکار این حیوان نیز در برخی کشورها نشانه ای از شجاعت است. متاسفانه ببرها اکنون در معرض خطر انقراض قرار دارند.

به گزارش تابناک، این روزها کمتر از 3200 ببر وحشی در جهان باقی مانده است که اگر از آنها مراقبت نشود، در آینده ای نه چندان دور یکی از زیباترین گونه های جانوری از بین خواهد رفت.