آرشیو شنبه ۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۷۹
سیاسی
۲

کروبی در نامه ای به حضرتی اعلام کرد

معرفی اعضای جدید حزب اعتماد ملی

دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه ای خطاب به الیاس حضرتی، اعضای شورای اجرایی این حزب را تعیین کرد.

به گزارش ایسنا، در نامه مهدی کروبی به الیاس حضرتی آمده است: «نظر به اینکه دوست و برادر گرامی مان حجت الاسلام والمسلمین منتجب نیا بنا به دلایلی تمایل به حضور و مدیریت شورای اجرایی حزب اعتماد ملی را ندارد، لذا از جنابعالی که از همکاران ارزشمندمان هستید و بحمدالله سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارید، می خواهم که برای پایان دادن به برخی اختلاف سلیقه ها و همچنین حرکت مستمر و رو به جلوی این حزب، شورای مورد نظر که در راستای تفویض وظایف و اختیارات دبیرکل مطابق اساسنامه حزب تشکیل خواهد شد را در اسرع وقت با حضور افراد زیر فعال و مدیریت کنید. 1. آقای مهندس نوروززاده 2. دکتر محمدجواد حق شناس 3. حجت الاسلام والمسلین شکوری 4. دکتر اسماعیل گرامی مقدم 5. حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی 6. آقای اسماعیل دوستی 7. سرکار خانم اعظم سقطی 8. آقای رئوف قادری. لازم به ذکر است که اتخاذ تصمیم نهایی در موارد کلان پس از مشورت با اینجانب انجام خواهد شد. گزارش و صورتجلسات را نیز از طریق اعضای خانواده ارسال فرمایید.»

در ادامه این نامه آمده است: «فرصت را غنمیت شمرده و بار دیگر بر اهمیت کار حزبی در کشور اشاره می کنم. در شرایطی که حزب گریزان و حزب ستیزان فضای کار را برای احزاب مستقل بس سخت کرده اند، لازم است اشخاص حقیقی و حقوقی که بارها بر نقش و جایگاه احزاب تاکید کرده اند، در عمل امکان فعالیت موثر احزاب را در کشور رقم زنند و به جای اتکا بر نظرات و آرای اشخاص با رویکردی حزبی، زمینه حضور و فعالیت احزاب اصلاح طلب را در فرآیند تصمیمات مهم و اثرگذار فراهم آورند.

در پایان لازم می دانم بار دیگر از تلاش های مستمر قائم مقام محترم حزب، دوست و برادر ارجمندم حجت الاسلام والمسلمین منتجب نیا که از بدو تشکیل این حزب نقش ارزنده ای در آن داشته اند و دارند، تشکر و قدردانی کنم.»