آرشیو شنبه ۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۱۷
ورزش
۱۱

اخبار

کریمی:تعلیق کشتی تلخ خواهد بود

آزادکار ایران و دارنده مدال های طلای جوانان و برنز بزرگسالان جهان با بیان اینکه تعلیق کشتی اتفاق تلخی است که لطمه بزرگی به ورزش ایران وارد خواهد کرد گفت: راضیم من محروم شوم اما کشتی تعلیق نشود.علیرضا کریمی درباره احتمال تعلیق کشتی از سوی کمیته بین المللی المپیک به دلیل کشتی نگرفتن او مقابل حریف اسرائیلی دررقابت های کشتی آزاد امیدهای جهان اظهار کرد: خیلی در جریان جزئیات این اتفاق وروند آن نیستم اما بدون شک این موضوع جدی است. امیدوارم چاره جدی واساسی اندیشیده شود چرا که درآینده ودررقابت های جهانی و المپیک نیز امکان همگروهی کشتی گیران ایران با کشتی گیران اسرائیل وجود دارد. وی افزود: اگرکشتی تعلیق شود نه تنها به ضرر کشتی بلکه به ضرر کل ورزش ایران است و برای کشتی گیران نیز که زجروسختی زیادی دراین رشته کشیده اند، یک حادثه تلخ خواهد بود. امیدوارم همه مسئولان کمک کنند تا این موضوع ختم به خیر شود و آسیبی به کشتی وارد نشود..

فولاد به پله دوم رسید

درادامه رقابت ها لیگ برترتیم های نفت تهران و فولاد درتهران مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم فولاد با نتیجه 2 بر یک میزبانش را مغلوب کرد وبا 31 امتیاز به رده دوم رسید.

توقف پارس مقابل پیکان

پارس جنوبی با توقف درخانه پیکان به رده سوم جدول لیگ برتر سقوط کرد. درادامه هفته هفدهم رقابت های فوتبال برتر کشور تیم های پیکان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1 - 1 خاتمه یافت.پارس جنوبی با این تساوی 30 امتیازی شد واز رده دوم به سوم جدول سقوط کرد. پیکان نیز با 27 امتیاز به رده چهارم صعود کرد.

جشنواره گل سپاهان

تیم فوتبال سپاهان هفته هفدهم لیگ برتر را با کسب یک برد پرگل برابر تیم پدیده پشت سر گذاشت.این دو تیم دیروز دراصفهان برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود شاگردان کرانچار به پایان رسید.