آرشیو دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۱
حوادث
۱۷

درخواست قصاص رفیق کش

گروه حوادث/ خانواده نگهبان ساختمان نیمه کاره ای که با ضربات چاقوی همکار جوانش به قتل رسیده بود، با حضور در دادسرای جنایی تقاضای قصاص کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سحرگاه 26 آذر نگهبانان ساختمان نیمه کاره مسکونی در منطقه «کوهک» چیتگر با شنیدن سر و صدایی از طبقه پایین ساختمان، سراسیمه بیدار شدند و جسد غرق در خون نگهبان 60 ساله را پیدا کردند.

با گزارش این جنایت به ماموران کلانتری 141 شهرک گلستان، موضوع به بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی اعلام شد. با حضور بازپرس و تیم تحقیق در محل جنایت تحقیقات آغاز شد. بررسی های مقدماتی نشان داد عامل قتل یکی دیگر از نگهبانان مجتمع به نام «شاهد» است که پس از جنایت متواری شده است. همزمان با ادامه تحقیقات، متهم 22 ساله به محل بازگشت و در صحنه جنایت دستگیر شد.

«شاهد» پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و به زندان افتاد. در حالی که مادر و دو دختر مقتول با حضور در شعبه سوم دادسرای جنایی تقاضای قصاص کرده بودند، متهم به بازسازی صحنه پرداخت و به بازپرس گفت: «من» و «سعید» -مقتول- نگهبان مجتمع پاسارگاد چیتگر بودیم. من از 8 صبح تا 8 شب شیفت بودم. یک روز قبل از حادثه با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و «سعید» از من خواست کلمن آب را پرکنم، اما وقتی من این کار را نکردم عصبانی شد و گفت به سرپرست زنگ زده و زیرآبم را زده است. او حتی به سمتم فلاسک و لیوان پرت کرد و من هم آنجا را ترک کردم. صبح روز بعد در حالی که چاقوی عمویم همراهم بود دوباره به مجتمع برگشتم و او دوباره شروع به تهدیدم کرد که عصبانی شدم و چند ضربه چاقو به او زدم. چاقو را در میان شمشادها انداختم و به کرج پیش برادرم رفتم. وقتی برادرم موضوع را فهمید از من خواست خودم را به پلیس معرفی کنم. من هم برگشتم و در صحنه جنایت دستگیر شدم. من تصمیم عجولانه ای گرفتم و حالا بشدت پشیمانم.»