آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* حساب مردم مظلوم و مطالبه گر از وعده های کذایی مسئولان با اراذل و اوباش و تکفیری های وطنی که با دلارهای شیطان بزرگ، آل سعود و پیر استعمار خبیث و پادوهای جنایتکار فرانسه نشین منافق که امنیت کشور را نشانه رفته اند کاملا جداست و مردم این را در بزرگداشت 9 دی و با صدای بلند اعلام کردند. لذا از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی انتظار می رود با شدت هرچه تمام تر گروهک های نفوذ کرده در صفوف مردم را شناسایی، محاکمه و مجازات نمایند.

4190 - 0917

* این افرادی که چند روز و در چند شهر دست به آشوب زدند پس مانده های فتنه 88 بودند. این شعبده بازی ناشیانه در عزم و اراده ملت خللی ایجاد نخواهد کرد. صف مردم معترض به وضعیت اقتصادی و بی تدبیری ها از صف اغتشاشگران جداست و باید با شدت با عناصر واپسگرا و هرزه آشوبگر برخورد و مقاصد آنها را در نطفه خفه کرد و اجازه عرض اندام به آنها نداد.

بوربور - ورامین

* وزارت اطلاعات که چشم نظام است در این حوادث اخیر به چه کاری مشغول بوده است؟! اینکه دولت اظهار می دارد کنترل رسانه های مجازی خط قرمز ماست و مخالف محدودسازی هستیم، حال پاسخ دهد نتیجه این بی تدبیری ها را؟! از این همه دروغی که به وسیله همین کانال های خشونت طلب امروز به خورد ملت داده شد و هر روز سفره مردم کوچک شد دیدید که چه نتیجه ای گرفتید!

شکیبا

* کسانی که در برخی از شهرها به مقدسات دینی توهین و اموال مردم را تخریب کردند منتقدان رئیس جمهور نیستند ومشکل معیشتی ندارند بلکه به علت بی تدبیری ها و کارهای نفوذی های لانه کرده در بدنه نظام، فرصت سازماندهی را به آشوبگران داده است تا اصل نظام برآمده از خون شهدا را به چالش بکشند. دستگاه های امنیتی و قضایی به سادگی از کنار این مسائل نگذرند.

قاسمی از قم

* دشمنان نظام درتلاشند امنیت و آرامش سرزمین ما را به وضعیت آشفته کشورهای همجوار تبدیل نمایند لذا لازم است ملت فهیم و بابصیرت و نیز مسئولان از این موهبت الهی و ثمره خون شهدا حفاظت و پاسداری نمایند و بهانه را از دست خناسان بدسیرت بگیرند.

5703 - 0915

* افراد نفوذی مخصوصا کاری کردند که مردم به دلیل فشار اقتصادی به خیابان ها بریزند و برای کشور مشکل درست بشود ولی فکر می کنم متوجه شدند که مردم مشکلی با نظام ندارند و عاشق کشورشان هستند و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

9590 - 0914

* انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده که چند خودفروخته و نفوذی در دولت به قصد تاثیر بر تصمیم گیری های مسئولان در امور اقتصادی و ایجاد مشکل در معیشت مردم بخواهند در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) خللی ایجاد کنند. از دستگاه های اطلاعاتی امنیتی درخواست می شود با دستگیری و برخورد با عوامل اصلی آن که از غرب خط می گیرند، جامعه را به سمت آرامش پایدار سوق دهند. از دستگاه قضایی نیز درخواست می شود بدون مماشات با فتنه گران و آشوبگران در اسرع وقت برخورد کنند تا درس عبرتی برای خودفروخته های دیگر باشد.

طاهری

* از دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی درخواست می شود با دستگیری خائنین و نفوذی های در بدنه دولت و مجلس که کاملا شناخته شده هستند نگذارند با مخفی شدن این افراد در پناه خواص بی بصیرت، بار دیگر فتنه ای همانند 88 را طراحی نمایند! خائنین به نظام امروز شمشیرها را از رو بسته اند و مردم از اینکه چطور به این فتنه گران اجازه جولان می دهند متحیرند.

0049 - 0911

* خدا نگذرد از کسانی که سبب ساز این اعتراضات و اغتشاشات و عملی شدن طراحی های آشوبگرانه دشمن هستند و با عملکرد ناصواب خود، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

ابوالقاسمی - قم

* نتیجه زندگی اشرافی و تجمل گرایی، باب شدن ارزش ستیزی و طرح شعارهای ساختارشکن و هجمه به ارزش ها و مقدسات توسط افراد قلیل آشوبگر نادان و تحریک پذیر از دشمن خواهد شد.

8003 - 0917

* چه سری است که هرگاه در فضای داخل کشور به نهادهای امنیتی کشور تعرض می شود پس از آن در داخل کشور شاهد اغتشاش و آشوب هستیم. چند ماه قبل هم بعد از زیر سوال بردن موشک های سپاه تروریست های داعش در تهران به ساختمان مجلس شورای اسلامی حمله کردند و آن خسارت را به وجود آوردند. دشمن هرگونه گسل بین اجزای جمهوری اسلامی را رصد و براساس آن توطئه می کند.

26420916

* علی رغم اعلام دولت مبنی بر کنار گذاشتن اجرای سند 2030، متاسفانه گزارش های متعددی از استان های مختلف (مرکزی، لرستان، خراسان، قم و...) می رسد که وزارت آموزش و پرورش با تهیه کتاب و سی دی به اجرای پنهانی آن مشغول است. شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهادهای مسئول مثل مجلس و... نیز صرفا تماشاگرند؟! لازم است افسران جنگ نرم به صورت آتش به اختیار وارد صحنه شده و بساط متولیان اجرای سند را جمع کنند.

خرم آباد- فرشاد طولابی

اراک- طاهری و...

* آقای جهانگیری اظهار داشت که 200 هزار شهید برای انقلاب داده ایم. اگر بر این باورید پس چطور هنگام امضای سند خفت بار 2030 یاد شهدا نبودید؟! چرا همچنان خبرهایی از اجرای دزدکی و غیرقانونی این سند وجود دارد.

باقری

* اگر سالی یک بار رئیس جمهور با خانواده خود در کنار شالیزارها زندگی خود را سپری کند از درد و رنج شالی کاران مطلع خواهد شد! ولی متاسفانه کابینه دولت بوی اشرافیگری می دهد و به همین خاطر است که وزیرش در برابر سوال ساده یک کشاورز، اظهار می دارد به او قدری سبوس بخورانید تا آرام شود!

حجت زحمتکش- مازندران روستای دورآب نکا

* ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر در روز شنبه (غیرتعطیل) به یاد یوم الله 9 دی، حماسه ای دیگر خلق کرد. چرا سران خائن فتنه، این ملت را نمی بینند؟ آیا در این سال های پایانی عمر خود هم نمی خواهند به دامن ملت برگردند؟!

علیمردانی

* دولت پس از توافق هسته ای می توان گفت به آنانی که ایران را تحریم کردند، امتیاز داد و قراردادهای محرمانه با آنان امضا کرد ولی تحریم هایی که قرار بود برداشته شود با بدعهدی های غرب باقی ماند و سهم مردم هم از توافق هسته ای تحریم و باز تحریم شد. اعتراض واقعی مردم و نه آشوبگران در مورد گرانی و بیکاری است که دولت باید پاسخگوی حل آن باشد.

17930935

* در اخبار آمده بود آمریکا و اسرائیل برای تعطیلی دستاوردهای هسته ای و موشکی ایران کارگروه تشکیل داده اند. بنده عرض می کنم فتنه گران نفوذی در دولت با نشانه گرفتن اقتصاد مردم همین ماموریت را برای آمریکا انجام می دهند.

75980918

* اکنون مردم منتظر برنامه های دولت در جهت بهبود اوضاع زندگی هستند و چشم ها هم به مجلس است تا ببینند نمایندگان مردم چگونه می خواهند مطالبات مردم را از دولت طلب کنند.

2125021

* هرسال برای مراسم روز مقدس و یوم الله 9 دی، شهرداری تهران اتوبوس در اختیار مساجد و محله ها قرار می داد تا مردم را از نقاط مختلف به مصلی و مکان های تجمع برسانند، همچنین مترو نیز خدمات قابل توجهی ارائه می کرد ولی متاسفانه امسال شهردار تهران هیچ توجهی به این امر نکرد. شورای شهر نسبت به این بی توجهی واکنش نشان دهد، البته اگر نسبت به نام مقدس 9 دی آلرژی ندارد!

2505 0912و 28420910 و 64550910

* آقای روحانی در مورد آلودگی هوا گفتند به آلودگی هوای دیگر نقاط جهان هم نگاه کنید البته ایشان اشاره نکردند که چرا به دولت قبل در مورد آلودگی هوا اتهامات پیاپی می زدند و... اما مورد دیگر که کاش دولت به مسئولین برخی از کشورهای موفق هم توجه کنند که چگونه با فساد مبارزه می کنند و استثناء برای فرد فاسد قایل نمی شوند.

0366021

* یکی از نقدهای دلسوزانه ای که از ابتدا به دولت می شد حضور افراد دوتابعیتی و نفوذ فتنه گران در بدنه دولت بود و یکی از دلایل عدم موفقیت این دولت همین افرادی بودند که سعی کردند مردم را به تنگنای معیشتی برسانند، تا از نظام ناراضی شوند. اما باز هم به جدول زدند.

ش- شهمیرزادی

* سالیان سال است که کرمانشاه جزء کلان شهرهای کشور محسوب می شود ولی به تازگی وزارت کشور نام این شهر را از فهرست کلان شهرها خط زده است! دلیل این کار چیست؟

3888-0918