آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۸
اخبار کشور
۳

لباس های یک دست لیدر های اغتشاش گران اتاق فکر آشوب های اخیر کجاست؟

حضور لیدرهای اغتشاشگران با لباس های یک دست در شهرهای مختلف حاکی از آن بود که یک اتاق فرمان واحد آشوب ها را مدیریت می کند.

لیدرهای اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف به صورتی کاملا هماهنگ شده و با پوشش های یکسان به مدیریت میدانی آشوب ها می پرداختند.

در یکی از شهرها لیدر آشوبگران با لباس کلاهدار طوسی رنگ و در حالی که با کمک ماسک صورت خود را پوشانده بود به سمت مرکز میدان رفته و گویی که نیروهایی غیرایرانی موفق به اشغال شهر شده اند، پرچم ایران را پایین می کشد.

در تهران نیز مواردی مشابه این موضوع دیده شده است. در تصاویر ضبط شده فردی که دقیقا به همان شکل لباس پوشیده با سنگی در دست به سمت ایستگاه بی آرتی رفته و اقدام به شکستن شیشه های ایستگاه اتوبوس می کند. در دیگر تصاویر مربوط به تهران نیز شخصی با همین طرز لباس از میان افراد به سمت نرده های وسط خیابان رفته و با تکان دادن آن بقیه را به این کار ترغیب می کند تا اینکه این موانع آهنی میان دو لاین خیابان را ساقط کنند.

تصاویر ضبط شده از مرکز استان گیلان نیز گویای آن است که در میان اغتشاشگران این شهر نیز دو نفر با همین ترتیب به چشم می خورند. در تصاویر ضبط شده از اصفهان نیز چندین فرد با این فرم لباس در میان اغتشاشگران به چشم می خورند. همچنین در تصاویر مربوط به زنجان نیز فردی که به مدیریت میدانی اغتشاش می پردازد با این نوع لباس دیده می شود.

حال سوال این است که اتاق فکر سازماندهی این افراد کجاست و آنها با پول کدام کشورها قصد برهم زدن امنیت و آسایش مردم را دارند؟

لازم به ذکر است که پیش از این نیز بارها مقامات آل سعود به صورت علنی ایران را تهدید کرده بودند که به آشوب آفرینی در داخل مرزهای ایران خواهند پرداخت. دور از ذهن نیست که با دلارهای نفتی سعودی و تحت مدیریت اتاق های فکر سازمان های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی اغتشاش های روزهای اخیر با خیالی خام کلید خورده باشد.