آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۰۸
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*سی و سومین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری ظهر دیروز با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه، با تقدیر از زحمات محسن بیرانوند در تیم ملی بزرگسالان و کسب عنوان قهرمانی جهان، تصمیماتی در حوزه های مختلف ملی گرفته شد.بر این اساس، علی جباری و اکبر خورشیدی به عنوان مربیان تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدند. محمدحسین برخواه هدایت این تیم را در سال آینده برعهده خواهد داشت.با رای اکثریت اعضا، حمید رشیدی به عنوان سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان انتخاب شد. رشید شریفی و علی امینی فرد هم به ترتیب به عنوان مربی تیم جوانان و نوجوانان منصوب شدند. این حکم تا پایان مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین در سال آینده خواهد بود.از دیگر تصمیمات این نشست، انتخاب محمدرضا کاظمی نژاد به عنوان مدیر فنی تیم های ملی پایه بود.

* مهران تیشه گران دبیر فدراسیون ناشنوایان از اعزام تیم فوتبال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: تمام تلاشمان بر این است که از عنوان قهرمانی خود در کره جنوبی دفاع کنیم. وی همچنین با تاکید بر اینکه تیم ملی فوتبال ناشنوایان فروردین ماه سال 97 در تورنمنت بین المللی چهارجانبه بلژیک شرکت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این حضور بنا به دعوتی است که از سوی فدراسیون فوتبال بلژیک برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی صورت گرفته که البته تمام هزینه ها بر عهده میزبان است.

* اورسجی رئیس فدراسیون کبدی گفت: بعد از تشکیل کمیته فنی و انتخاب مربیان و بازیکنان، اردوهای تیم ملی از بهمن ماه استارت خواهد خورد.اورسجی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز خانواده او در فدراسیون فعالیت دارند یا خیر گفت: حقیقتا این افراد تا پایان سال با فدراسیون قرارداد دارند و من نمی توانم آنها را اخراج کنم. من بعد از انتخابات هم گفتم که بعد از پایان قرارداد این افراد تصمیم گرفته می شود و قطعا چیزی که دوستان و جامعه ورزشی می خواهند انجام خواهد شد. وی افزود: هرچند که در سازمان ها و ادارات این موضوعات وجود دارد اما اکنون روی فدراسیون کبدی متمرکز شده اند و من هم قطعا این موضوع را انجام خواهم داد. یکسری تصمیمات در مورد کنار رفتن خانواده گرفته شده است و انجام می شود.