آرشیو شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۳
ورزش
۱۱

گوناگون

قهرمانی زود هنگام مس

تیم فوتسال مس سونگون یک هفته زودتر قهرمانی خود را مسجل کرد. تیم فوتسال مس سونگون در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت و در حالی که یک امتیاز برای رسیدن به قهرمانی نیاز داشت با نتیجه 6 بر 5 به برتری رسید و قهرمانی خود را با 62 امتیاز قطعی کرد.

توقف پارس جنوبی درخانه

دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم فوتبال پارس جنوبی جم که تا مدت ها در صدرجدول لیگ برتر قرار داشت، حالا رتبه دوم جدول را هم رسما از دست داده و برای حفظ رده سوم جدول نیز درهفته های آتی با مشکل و دردسر مواجه است.

صلاح، مرد سال آفریقا شد

ستاره مصری لیورپول جایزه فردی دیگری را به کلکسیون افتخاراتش افزود. محمد صلاح در21 دیدار، 17 گل برای این تیم اش به ثمر رسانده و همچنین به تیم ملی مصر کمک کرد علاوه بر رسیدن به فینال جام ملت های آفریقا برای اولین بار از سال 1990 راهی جام جهانی شود.

گلزن برزیلی به جای طارمی

روزنامه العرب قطر گزارش داد باشگاه الغرافه از جذب مهدی طارمی پشیمان شده و قصد دارد فرناندو، مهاجم برزیلی تیم فنرباغچه ترکیه، را جذب کند. درحالی که در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی برانتقال مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس به الغرافه قطر در رسانه های این کشور شده بود.

هافبک فولاد لژیونر می شود

تیم پانیونیوس یونان خواهان به خدمت گرفتن احمد عبدالله زاده، هافبک ملی پوش تیم فولاد شده است.تیم پانیونیوس پیش از این بازیکنان ملی پوش دیگری از ایران چون انصاری فرد، شجاعی و حاج صفی را در اختیار داشته است.

بانوان تهران قهرمان شدند

درپایان رقابت های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن کشوردربخش بانوان تیم تهران موفق شد درجایگاه نخست قرارگیرد. بعد از تهران تیم های خراسان رضوی وگلستان درجایگاه های دوم و سوم قرارگرفتند.

رکورد بیرانوند شکست

بیرانوند با 719 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به طور متوالی، در صدر بهترین کلین شیت تاریخ لیگ برتر بود، اما حسینی در بازی با تراکتورسازی رکورد درواز ه بان پرسپولیس را شکست.

شکست نفت مقابل پدیده

تیم فوتبال پدیده دیروزدرمشهد میزبان تیم نفت آبادان بود که این مسابقه درنهایت با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید.