آرشیو شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

تبیین پیامدهای پیروی از هوا و هوس از منظر قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف،برنامه «به رنگ خدا» پیامدهای هوا و هوس و پیروی از نفس را بازگو می کند. این برنامه با اجرای حمید سوری، امروز ساعت 17 به صورت زنده و با محوریت آیه 28 سوره مبارکه کهف روی آنتن می رود.

ابوطالب: هزار راه نرفته وجود دارد

سعید ابوطالب، تهیه کننده مسابقه «دستم را بگیر» با اشاره به ویژگی های این برنامه به مهر بیان کرد که مخاطبان از طریق این مسابقه متوجه می شوند برای کمک به دیگران هزار راه نرفته وجود دارد.

وی در ادامه گفت: در این مسابقه هشت گروه هستند که به صورت داوطلبانه کار خیر انجام می دهند و برنامه به این صورت است که هیچ برنامه ریزی برای این که آنها چه کاری انجام دهند، چگونه پیش روند و چه دیالوگی داشته باشند، وجود ندارد. ما فقط فراخوان دادیم و طی آن گروه های داوطلب انتخاب شدند و بعد خودشان پیشنهاد کردند به چه کسانی می خواهند کمک کنند.

ابوطالب با اشاره به ویژگی های مردم ایران عنوان کرد: توده مردم ما به خاطر آموزه های دینی و باورهای قلبی آدم های خیری هستند و کمتر کسی را می توان یافت که کار خیر نمی کند، کارهایی که از کمک به بیماران و زندانی ها و بچه های کار گرفته تا نذری را شامل می شود.

وی اضافه کرد: مردم ما خیر هستند و فقط گاهی ممکن است موج هایی راه بیفتد و همه کمک ها به یک سمت برود مثل زمانی که همه در تدارک جهیزیه هستند یا برای آزادی زندانیان پول جمع می کنند یا به بچه های کار کمک می کنند. در حالی که ما باید متوجه شویم راه های زیادی برای کمک وجود دارد و روی موج نباشیم.