آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۶
فن آوری
۸
ترفند

افزایش قابلیت اینستاگرام با چند برنامه ساده

مانی آشتیانی

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است که بیش از 800 میلیون کاربر در ماه از آن استفاده می کنند. حالا که بعد از چند روز از این شبکه پر مخاطب رفع فیلتر شده است شاید بد نباشد با چند برنامه که می تواند به قابلیت های این برنامه اضافه شود شما را آشنا کنیم. سایت makeuseof در مطلبی چند اپلیکیشن که به کمک آن می توانید امکانات اینستاگرام را افزایش دهید را معرفی کرده است که در این ستون این اپ ها را معرفی می کنیم.

1- برای درست کردن کلاژ از 9 عکس برتر خود، بهترین برنامه ای که می تواند به شما کمک کندTop Nine است. این برنامه که در رده بهترین اپلیکیشن های سال 2017 نیز جای گرفته است از 9 عکس برتر شما که بیشترین لایک را دریافت کرده است یک کلاژ درست کرده و تحویلتان می دهد تا براحتی در اینستاگرام با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندورید و ios قرار گرفته است.

2-گذاشتن «sto ry» یکی از قابلیت هایی است که مورد علاقه بسیاری از کاربران اینستاگرام است. به کمک استوری می توانید عکس و فیلم به اشتراک بگذارید. البته برای گذاشتن فیلم تنها می توانید ویدئوهای با زمان 15 ثانیه را منتشر کنید. اما برای دور زدن این محدودیت زمانی برای انتشار فیلم در استوری اینستاگرام می توانید از برنامه CutStory(برای ios) و Story Cutter (برای اندروید) استفاده کنید. با کمک این دو برنامه ویدئوها به قسمت های 15 ثانیه ای تقسیم شده و سپس بسرعت و براساس ترتیب در استوری به اشتراک گذاشته می شوند.

3- حتما می دانید که اینستاگرام برای گذاشتن یک لینک برای کاربرانش محدودیت هایی قائل شده است. از جمله اینکه کاربران امکان اضافه کردن لینک به پست های خود را ندارند و اضافه کردن لینک تنها در پروفایل کاربران آن هم به شکل کاملا محدودی امکان پذیر است.اما سایت Campsite به شما کمک می کند که این محدویت را از بین ببرید. کافی است وارد وبسایت این سرویس به آدرس campsite.bio شوید و با کمک حساب کاربری خود در اینستاگرام در سایت ثبت نام کنید. حالا Campsite به شما یک URL منحصر به فرد می دهد که می توانید آن را در پروفایل خود اضافه کنید. همچنین این URL اختصاصی به صفحه ای قابل ویرایش متصل است که به شما این امکان را می دهد تا تمام لینک های مهم خود را به آن اضافه کنید. با این کار هر فردی که به پروفایل شما مراجعه کند می تواند با یک اشاره به تمام لینک های پیشنهادی از سمت تان دسترسی داشته باشد.

4- هشتگ ها از دیگر قابلیت های پرکاربرد در اینستاگرام است که کاربران می توانند با کمک آنها در پای هر پست شان لایک های بیشتری را ازکاربران دریافت کنند. برای داشتن بهترین هشتگ ها می توانید از برنامه های رایگان TagsDock (برای ios) و Magnify برای اندروید استفاده کنید.

5- حالا اگر می خواهید عکس هایتان را براساس موقعیت مکانی که در آن بوده و ثبت کرده اید جست و جو کنید از سرویس Instagram Map استفاده کنید. جست و جوی عکس ها از طریق ثبت در موقعیت های مکانی در سال 2016 از اینستاگرام حذف شد اما با کمک آدرس

/thedatapack.com/embed-instagram-map/ می توانید از طریق موقعیت های مکانی که عکسی را ثبت کرده اید آن را جست و جو و مشاهده کنید.