آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۴۲۳۵
خبر
۸

خبر

علی جنتی سرپرست نهاد ریاست جمهوری شد

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در حکمی علی جنتی را به عنوان مشاور خود و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. علی جنتی در دولت یازدهم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

در خبری دیگر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در مورد نشست جمعه شب شورای امنیت در مورد ناآرامی های اخیر در کشور گفت: نشست شورای امنیت را پیروزی دیگری برای مردم ایران و شکست سنگین دیگر در کارنامه دولت ترامپ می دانیم؛ چراکه بار دیگر ثابت شد که نتیجه تلاش دولت ترامپ علیه ایران و برجام، استیصال و انزوا است.

هشدار آیت الله موحدی کرمانی درباره ناآرامی های اخیر

ایسنا: جلسه روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد. موحدی کرمانی در این جلسه با اشاره به حوادث روزهای گذشته گفت: حساب مردم عزیز و مطالبات آنان با اغتشاشگران جداست و در این روزها آمریکا و اسرائیل خوشحال شدند. آنها فکر کردند می توانند با سوءاستفاده از مطالبات عمومی هر غلطی بکنند، غافل از آنکه انقلاب نور خداست و از این رفتارها آسیب نمی بیند. او در عین حال هشدار داد: نباید از کید دشمنان غافل باشیم؛ چراکه دشمنان دست از دشمنی و شیطنت نخواهند کشید و ما اگر در درون مستحکم باشیم، دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند. باید مراقب باشیم که در درون آسیبی به وجود نیاید. موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه بار مسوولیت کارگزاران نظام بسیار سنگین است، گفت: مسوولان باید به مسوولیت، به عنوان امانت نگاه کنند و حقیقتا به فکر حل مشکلات و تامین آسایش و رفاه مردم باشند. باید همه تلاش ها برای رفع معضلاتی نظیر اقتصاد، گرانی، بیکاری و اعتیاد به کار گرفته شود.

آخرین وضعیت طرح استیضاح ربیعی

تسنیم: حسین مقصودی، نماینده سبزوار در مجلس با اشاره به اینکه اخیرا طرح استیضاح علی ربیعی وزیر کار با حضور وی در کمیسیون اجتماعی پارلمان بررسی شد، گفت: در این نشست طراحان استیضاح از پاسخ های وزیر قانع نشدند. مقصودی با تاکید بر اینکه 32 نماینده طرح استیضاح علی ربیعی را امضا کرده اند، تصریح کرد: هیات رئیسه مجلس هرچه سریع تر باید طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کند.