آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۳۹۹۵
جامعه
۱۲

امیدوارم بتوانیم امکانات ورزشی را به نقاط دوردست ببریم

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان خوزستان: با هماهنگی خوب مسوولان استانی شاهد موفقیت روزافزون ورزشکاران استان خوزستان هستیم

دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در آیین کلنگ زنی خانه کشتی شهرستان ایذه گفت: از همه مسوولان تشکر می کنم ما امروز خدمت رسیده ایم تا بتوانیم این پروژه را آغاز کنیم و همین جا از مدیرکل استان قول می گیریم با کمک استاندار محترم و مسوولان محلی این پروژه کمتر از 2 سال آینده به بهره برداری برسد.

دکتر سلطانی فر با اشاره به قطب کشتی فرنگی ادامه داد: باید بگویم کارنامه بسیار خوب تیم منتخب استان و قهرمانی جهان نشان از موفقیتهای کشتی فرنگی در این استان و شهرستان است بنده به یاد دارم در گذشته نه چندان دور در بسیاری از رشته های ورزشی در تیم های ملی شاهد حضور بازیکنان خوزستانی از شهر های مختلف این استان بودیم.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: هم این شهرستان و هم اندیمشک به عنوان دو قطب مهم کشتی فرنگی شناخته شده است. امیدوار هستیم با ادامه روند موجود و برنامه ریزی هایی که انجام می شود در سایر رشته ها هم با توجه به ظرفیت خوبی که در این استان وجود دارد خبرهای خوش تر و بهتری را درباره افتخارآفرینی قهرمانان و جوانان استان بشنویم. دکتر سلطانی فر در ادامه به مدیریت خوب استاندار و هماهنگی مطلوبی که میان مسوولان برقرار شده است، ادامه داد: همتی که امروز در استان شاهد آن هستیم با مدیریت خوب استاندارد و هماهنگی مطلوبی که میان مسوولان استانی وجود دارد می توان شاهد موفقیت روزافزون ورزشکاران و جوانان استان باشیم و کسانی که علاقه مند هستند نام استان شهرستان و کشورشان مطرح شود.

دکتر سلطانی فر در پایان با اشاره به زحمات حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: باید از مدیرکل جوان ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر کنم زیرا در همین مدت کم منشا اثرات و دستاوردهای بسیار خوبی بودند، بسیاری از پروژه های ورزشی به حرکت درآمده است و خبرهای خوبی از برگزاری مسابقات و رویدادهای بین المللی از این استان می شنویم. امیدوارم در مجموعه دولت با رویکرد عدالت محوری که در پیش داریم بتوانیم امکانات ورزشی را به نقاط دوردست ببریم.