آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۳
تپش روز
۵

نزاع مرگبار به خاطر تصادف

عاملان نزاع خیابانی مرگبار در شاهرود در کمتر از چهار ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، نیمه شب جمعه یک مورد نزاع و چاقوکشی به پلیس شاهرود گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل درگیری متوجه شدند مردی جوان بر اثر اصابت ضربه چاقو به پایش دچار خونریزی شدید شده است. مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

در تحقیق از شاهدان درگیری مشخص شد، علت درگیری تصادف بوده که طرفین تصادف با هم درگیر و چاقوکشی آنها منجر به قتل شده است. تنها سرنخ ماموران یک دستگاه خودروی پراید بود که با تحقیقات پلیسی مالک آن شناسایی شد و ماموران با کمین در محل تردد خودرو، آن را متوقف و دو سرنشین اش را دستگیر کردند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در این باره گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی نفر سوم که باجعل هویت خود قصد فریب ماموران را داشت نیز دستگیر شد تا سه عامل این جنایت در دام پلیس گرفتار شوند.

وی افزود: با کشف خودرو که آثار خون روی آن دیده می شد و دستگیری عاملان این جنایت با لباس خونین، دستگیر شدگان چاره ای جز اعتراف نداشته و به شرکت در نزاع خونین اعتراف کردند. بر اساس اعتراف متهمان مشخص شد، ابتدا تصادف خسارتی بین دو گروه رخ داده که در ادامه با تعقیب و گریز در خیابان های شهر، افراد دیگری نیز به این نزاع اضافه شدند. سرانجام با توقف دو خودرو،طرفین دعوا اقدام به چاقوکشی کردند که یکی از سرنشینان پراید اقدام به مجروح کردن مقتول کرد.

سرهنگ اشرفی در پایان هشدار داد؛ متاسفانه گاهی یک مشکل بسیار کوچک و قابل چشم پوشی با یک اقدام شتاب زده برای قدرت نمایی همراه بوده که خاتمه آن همچون این مورد، قتل و مجازات هایی چون سلب حیات و حبس های طولانی مدت برای عاملان آن است که می توان با کمی تامل و سعه صدر و پرهیز از خشونت مشکل را رفع و از حواشی پس از آن جلوگیری کرد.