آرشیو دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۵
ورزش
۱۱

گوناگون

مدال جهانی برگردن حسینی

درجریان رقابت های یخ نوردی قهرمانی جوانان جهان در لیختن اشتاین، عماد حسینی به مقام ارزشمند نقره دست یافت.یخ نورد سوئیسی به مقام قهرمانی دست یافت و یخ نورد کره جنوبی سوم شد.

نانگ هم ساز جدایی زد

نانگ، مهاجم کامرونی تیم پارس جنوبی قصد جدایی ازاین تیم را دارد. نانگ امروز جلسه ای در همین راستا با رضاییان، مدیرعامل باشگاه خواهد داشت.

ستاره فوتبال به خانه رفت

دیبالا، ستاره تیم فوتبال یوونتوس به علت کشیدگی همسترینگ یک ماه از میادین دور خواهد بود و احتمال بسیار زیاد بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام را ازدست خواهد داد.

پارااسکی به آلمان می رود

تیم ملی پارا اسکی ایران برای شرکت در کمپ تمرینی و مسابقات جام جهانی فردا با در اختیار داشتن چهار ورزشکار و دو مربی به کشورآلمان اعزام می شود.

فرنگی کاران درخانه کشتی

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی از امروز در خانه کشتی تهران برگزار می شود.

کاراته در اردوی جهانی

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته از20 دی با تمرین بدنسازی در تهران آغاز می شود.اردونشینان خود را برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان که 6 بهمن درفرانسه برگزارمی شود، آماده می کنند.

توقف صدرنشین درتبریز

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان صدرنشین لیگ یک دراولین بازی دوربرگشت مقابل ماشین سازی در تبریز بدون گل متوقف شد. با این مساوی نفت با 39 امتیاز همچنان صدرنشین است.

بازیکنان والیبال زیرذره بین

مشجری آنالیزور تیم ملی والیبال گفت: اطلاعات به دست آمده از آنالیز بازی های لیگ برتر در پایان هر هفته برای سرمربی تیم ملی والیبال ارسال شده است و کولاکوویچ اشراف کاملی به عملکرد بازیکنان دراین رقابت ها دارد.

مجوز بازی سوشا صادرشد

مجوز بازی سوشا مکانی صادر شد واین دروازه بان می تواند در بازی بعدی نفت آبادان برابر پارس جنوبی به میدان برود.بازی این دو تیم روز جمعه برگزار خواهد شد.