آرشیو دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۲۵
سیاسی
۳

محمدنبی حبیبی: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن دولت است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن دولت است. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار کرد: حوادث چند روز گذشته نشان داد که دشمنان اسلام و ایران برای رسیدن به اهداف شوم خود جهت مقابله با ملت ایران عجله دارند اما خوشبختانه فتنه جدید در نطفه خفه شد.وی افزود: سرویس های موساد، سیا و «ام آی 6» با اینکه توانستند سازمان اغتشاش و اوباش گری را در تهران و چند شهر سامان دهند، اما در نهایت دست آن ها رو شد و مردم تمام قد در برابرشان ایستادند.دبیرکل موتلفه همچنین با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم در مقابل دشمنان تصریح کرد: مردم در فتنه اخیر خوش درخشیدند و توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند. تظاهرات میلیونی خودجوش در سراسر کشور، همچون سیلابی بنیان کن، توطئه های دشمن را نقش برآب کرد. دشمن از هر فرصتی برای ضربه به نظام استفاده می کند و مسئولان کشور باید بیدار باشند و تهدیدها علیه نظام را به فرصت تبدیل کنند.

حبیبی در ادامه با اشاره به مداخله آمریکا در امور داخلی ایران گفت: حمایت نتانیاهو و دیگر مقامات آمریکا و اروپا از فتنه اخیر نشان داد راس فتنه همچنان در خارج از کشور است. آن ها نتوانستند مثل سال 88 سری در داخل پیدا کنند. رویدادهای هفته گذشته نماد کل استعداد رزمی و نرم و دشمن ضعف و درماندگی آن هاست.دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اعتراضات بحق مردم به گرانی ها، بیکاری و رکود را مورد تایید قرار داد و تصریح کرد: جنس اعتراض ها در چند روز اخیر با جنبش اعتراضات مردمی و مطالبات معیشتی آن ها تفاوت دارد؛ به همین دلیل کسانی که در آشوب های اخیر دستگیر شدند، اصلا مطالبه معیشتی و مشکل اقتصادی نداشتند و از طبقه برخوردار بودند. دولت باید به مطالبات معیشتی مردم پاسخ معقول دهد تا دشمنان اسلام از این مقوله سوء استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه های اصلاح طلب در این چند روز فوق العاده بد عمل کردند، گفت: عدم انعکاس تظاهرات مردمی در سراسر کشور علیه آشوب گران و اغتشاش گران در صفحه اول برخی نشریات وابسته به آن ها، حکایت از آن دارد که عده ای از آن ها همچنان خود را به غفلت زده اند و در حال و هوای فتنه 88 هستند.