آرشیو دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۴
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

نقره جهانی یخ نوردی به حسینی رسید

در جریان رقابت های یخ نوردی قهرمانی جوانان جهان در «لیختن اشتاین»، در ماده «لید»، سیدعماد حسینی عملکرد درخشانی داشت و توانست با ایستادن در مکان دوم، مدال نقره جهان را به دست آورد. دیگر نماینده ایران در فینال رقابت های جهانی یخ نوردی، مهدی تقی خانی بود که تلاش زیادی برای کسب مدال کرد و در پایان در مکان چهارم ایستاد. یخ نورد سوئیسی در این ماده به مقام قهرمانی دست یافت و یخ نورد کره جنوبی سوم شد.

اهدای خون پرسپولیسی ها

با هماهنگی کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، سیدجلال حسینی، محمد خاکپور، رضا شاهرودی، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده در مرکز انتقال خون خیابان وصال حاضر شده و خون خود را اهدا کردند. باقری، مربی تیم پرسپولیس هر چند ماه یک بار با حضور در این مرکز انتقال خون به این کار خداپسندانه مبادرت کرده و این بار با هماهنگی او، پنج پیشکسوت و بازیکن پرسپولیس هم در این کار همراه او بودند.

نانگ ساز جدایی کوک کرد

یکی دیگر از بازیکنان پارس جنوبی قصد جدایی از این تیم را دارد.

آلویس نانگ، مهاجم کامرونی باشگاه پارس جنوبی قصد جدایی از این باشگاه را دارد. نانگ امروز جلسه ای در همین راستا با بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی خواهد داشت.پیش از این مایکل اومانیا، فرشاد سالاروند و ارسلان مطهری در نقل وانتقالات نیم فصل از جمع شاگردان تارتار جدا شده بودند.

پرواز اختصاصی حریف ایران به لندن

فدراسیون فوتبال مراکش جهت انتقال اعضای تیم ملی این کشور به لندن، پایتخت انگلیس جهت بازی دوستانه با صربستان و بازگشت به مراکش هواپیمای اختصاصی اجاره خواهد کرد. مراکشی ها 21 مارس 2018 میلادی با پرواز اختصاصی راهی لندن می شوند تا 23 مارس 3 فروردین رودرروی صربستان قرار بگیرند.

مراکش پس از پایان بازی با صربستان در لندن با همان هواپیمای اختصاصی به کشور بازمی گردد تا مهیای دومین بازی دوستانه با ازبکستان شود؛ دیداری که 27مارس 2018 در شهر کازابلانکا برگزار خواهد شد.