آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۸
ورزشی
۲۳

از «90» جنجالی 2 هفته گذشت

طاهری همچنان پاسخگو نیست!

به نظر می رسد که مدیرعامل پیشین پرسپولیس وعده خود مبنی بر ارائه توضیحات درخصوص اتفاق های دوران مدیریتش در این باشگاه را به فراموشی سپرده است! علی اکبر طاهری، 3 هفته پیش روی خط برنامه «90» آمد و توضیحاتی را درباره محرومیت پرسپولیس ارائه داد و قرار شد هفته بعد از آن، یعنی 2 هفته پیش به برنامه «90» بیاید و توضیحات کامل تر خود را مقابل عادل فردوسی پور و مردم در میان بگذارد اما باز هم این اتفاق رخ نداد و با اینکه گزارشگران برنامه «90» به باشگاه پرسپولیس رفته بودند تا با طاهری صحبت کنند، موفق به این کار نشدند و او تنها حاضر شد بدون دوربین با آنها حرف بزند!

به گزارش «ایران»، طاهری شب همان روز دوباره روی خط برنامه «90» آمد و بیش از یک ساعت گفت وگوی مفصل و جنجالی را با فردوسی پور انجام داد و پس از اینکه با عادل به مشکل خورد و برنامه او را حاشیه ساز خواند، اعلام کرد طی چند روز آینده در محل باشگاه پرسپولیس یا یکی از خبرگزاری ها، پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود اما این قول طاهری هم پس از گذشت دو هفته عملی نشد تا به قول معروف، هزار وعده خوبان یکی وفا نکند!

اما با این حال، سوال ها درباره چگونگی قرارداد مهدی طارمی با ریزه اسپور و جدایی او و بازگشتش به پرسپولیس که منجر به محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی، جریمه سنگین طارمی که منجر به باز شدن پای دولت به این پرونده شد، پولی که حسین هدایتی برای جذب آنتونی گولچ داد و تنها مقداری از آن به این بازیکن پرداخت شد، جزو گاف های دوران مدیریتی طاهری بود، همچنان بدون پاسخ باقی مانده است!

فراموش نکنیم که مهدی طارمی در انتقالی خبرساز این بار راهی قطر شد اما گویا همچنان طاهری عزمی برای پاسخگویی به ابهامات و سوالات رسانه ها و هواداران ندارد.