آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۸
جهان
۲۰
امریکا

«بنن»، نقل قول جنجالی ضد ترامپ را تکذیب کرد

«استیو بنن»، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ از صحبت های خود در کتاب افشاگرانه «آتش و خشم» علیه ترامپ و پسرش را تکذیب و ادعا کرد اظهار نظرهای وی درباره پسر ترامپ خطاب به «پل مانافورت» مدیر سابق فراخوان انتخاباتی ترامپ بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز،، «استیو بنن» که اوت گذشته از کاخ سفید اخراج شد، نسبت به اظهاراتش درباره ثبات و سلامت روانی ترامپ در کتاب جنجالی «آتش و خشم» ابراز تاسف کرد. بنن در بیانیه ای مدعی شد اظهارنظرهای او درباره ارتباط «جونیور ترامپ» با گروهی از روس ها، خطاب به «پل مانافورت» مدیر سابق فراخوان انتخاباتی ترامپ مطرح شده نه پسر ترامپ. بنن در عین حال نسبت به تاخیر در پاسخ به این گزارش غیردقیق درمورد دونالد جونیور نیز اظهار تاسف کرد.

در همین حال «مایک پمپئو»، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی امریکا «سیا» نیز در مصاحبه ای ضمن رد ادعای مطرح شده علیه ترامپ مبنی بر اینکه مطالعه نمی کند، تاکید کرد این ادعاها «پوچ و بی پایه و اساس» هستند. ترامپ یکی از مشتریان مشتاق گزارش هایی است که تیم ما در سازمان سیا فراهم می کند و ما نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا هر روز یادداشت ها و گزارش هایی به او ارائه دهیم.