آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۸۸
حوادث
۱۸

رئیس پلیس تهران: برنامه حذف طرح ترافیک، خام است

گروه حوادث /رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه از نظر پلیس طرح پیشنهادی شهرداری تهران درباره حذف طرح ترافیک ازسال آینده خام است تاکید کرد: طرح فعلی معایبی دارد، اما اگر قرار است که طرح جدیدی اجرا شود باید معایب گذشته اش برطرف شود. همچنین باید جزئیات طرح توسط پلیس مورد بررسی قرار گیرد و مراحل تایید طرح طی شود.

به گزارش «ایران» سردار حسین رحیمی صبح دیروز در حاشیه آیین معارفه جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: «این طرح هم اکنون در حد پیشنهاد است و باید دستگاه های مختلف نظر خود را نسبت به آن مطرح کنند. همچنین باید ساز و کارهای مختلف پیش بینی شود جزئیات مربوطه نیز بخوبی مورد مطالعه قرارگیرد.»

وی افزود: «شهرداری تهران اعلام کرده این طرح در کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران تاثیرگذار است،اما بررسی های مقدماتی ما این مساله را تایید نمی کند. بی تردید جزئیات این طرح توسط پلیس بررسی و نتیجه نهایی ازسوی پلیس راهور اعلام خواهد شد.» رحیمی درپایان خاطرنشان کرد: مدیریت ترافیک در تهران و همه کشور برعهده پلیس است و شهرداری باید بسترهای لازم را دراین باره فراهم کند. مسئولان انتظامی نیز با استفاده از این بسترها باید ترافیک را بخوبی مدیریت کنند. بی تردید شورای ترافیک تهران می تواند این طرح را به تایید برساند، اما باید ابعاد مختلف آن بررسی کارشناسانه شود.

گفتنی است سردار حمید هداوند ازسوی فرمانده ناجا به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.