آرشیو چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۶
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

حکم قهرمانی نیم فصل در دانشگاه

پیکارهای هفته نهم تا یازدهم لیگ تکواندو با 11 تیم در خانه تکواندو برگزار شد. دانشگاه آزاد در این مبارزات سه بار به میدان رفت و با برتری مقابل هیات تکواندو شمال شرق، تعاونی انقلاب شهریار و پاس قوامین 9 امتیاز به حساب واریز کرد و قهرمانی نیم فصل را با 28 امتیاز به خود اختصاص داد.

شهرداری ورامین دیگر تیم موفق این هفته بود که پس از برتری 6 بر2 برابر لوزام خانگی کن صدرنشین این رقابت ها، ملوان و یاسین پیش رو را نیز شکست داد و با 27 امتیاز به مکان دوم جدول صعود کرد. در مهم ترین دیدار دوتیم شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار جذاب دیدنی که نبرد اندیشه های پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو و محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان بود در پایان این شهرداری بود که بدون ملی پوشان خود با پیروزی 6 بر 2، امتیازات کامل این بازی را به حساب ریخت.

لوازم خانگی کن هم بعد از شکست برابر شهرداری، ملوان را شکست داد و با 23 امتیاز سوم شد. در جدول رده بندی بعد از این تیم ها، پاس قوامین با 19 امتیاز، یاسین پیش رو با 17 امتیاز و پالایش نفت آبادان با 14 امتیاز چهارم تا ششم هستند. بهبود کرج با 13، هیات تکواندو شمال شرق با 10 امتیاز، هیات تکواندو البرز، ملوان و تعاونی انقلاب شهریار نیز هر کدام با 3 امتیاز خانه های هفتم تا یازدهم جدول را در پایان دور رفت در اختیار دارند.