آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۹۴
سیاسی
۲

اخبار

سرلشکر باقری: در ناآرامی های اخیر دشمن به دنبال «کشته سازی» بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در ناآرامی های اخیر دشمن به دنبال «کشته سازی» بود، ادامه داد: نیروی انتظامی با بزرگواری، تحمل، خویشتنداری توام با اقتدار در میدان عمل ایستاد و از توطئه افکنی دشمن جلوگیری کرد.

به گزارش ایرنا، سرلشکر محمد باقری در همایش فصلی فرماندهان ناجا مدیریت نیروی انتظامی در مقابل ناآرامی های اخیر را همراه با متانت، صبوری و در عین حال سرعت عمل دانست و با اشاره به امنیت مطلوب در کشور بیان کرد: امنیت و آرامش مثال زدنی را مرهون عنایت خداوند متعال، تدابیر و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردمی و هوشیاری نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و ناجا هستیم و ان شاءالله شاهد تداوم موفقیت ها باشیم. او با اشاره به توطئه دشمنان در آسیب رساندن به نظام و انقلاب اسلامی ادامه داد: با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، دشمنان همواره در اهداف پلید خود ناکام هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: توان مدیریت و فرماندهی در نیروی انتظامی، مراحل بلوغ را طی کرده و در حد بسیار خوب ارزیابی می شود، فرماندهان ناجا در حوادث اخیر به صورت شبانه روزی با اقتدار توام با خویشتنداری صحنه را اداره کردند و این مهم جای بسی قدردانی دارد. در این ایام شاهد تحرک، سرعت پذیری، به روز بودن، آمادگی عملیاتی و اشراف بر مسائل سایبری در رده های مختلف نیروی انتظامی بودیم و توانمندی نیروی انتظامی مثال زدنی است.

سخنگوی ارتش: آسیب وارد شده به ناوشکن دماوند جدی است

سخنگوی ارتش در ارتباط با آسیب وارده به ناوشکن دماوند توضیحاتی ارائه کرد. امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی در این باره اظهار کرد: به دنبال ایجاد حادثه برای ناوشکن دماوند در دریای خزر به دلیل افزایش ناگهانی طوفان و وضعیت بد جوی که در بررسی های اولیه آسیب وارده به این ناوشکن جزئی اعلام شد؛ پس از حضور تیم های تخصصی و ارزیابی های دقیق تر، مشخص شد میزان خسارت و آسیب وارد شده جدی بوده و ناوشکن موصوف نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی دارد. به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش در این باره افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر از همرزمان مان نیز مفقود شده اند که جست وجو برای یافتن آنها ادامه دارد.

صبح روز چهارشنبه هفته گذشته ناوشکن دماوند هنگام ورود به بندر به علت افزایش سرعت باد و طوفان شدید در دریای خزر، با موج شکن برخورد و دچار حادثه شد.