آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۲۰
اخبار کشور
۳

فتاح اعلام کرد:آغاز کار بازسازی 450 واحد آسیب دیده مددجویان زلزله زده کرمانشاه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به آسیب دیدن حدود 6 هزار واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در جریان زلزله 7/3 ریشتری استان کرمانشاه، از آغاز کار بازسازی 450 واحد از این تعداد خبر

داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز فتاح شامگاه یکشنبه در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اظهار کرد: در جریان زلزله مهیب 7/3 ریشتری که حدود 2 ماه پیش اتفاق افتاد 2 هزار و 250 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد به صورت کامل تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود سه هزار و 800 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در اثر حادثه زلزله بین 10 تا 60 درصد خسارت دیدند.

فتاح ادامه داد: کار تعمیر و بازسازی تمامی واحدهای آسیب دیده مددجویان کمیته امداد تا پایان سال جاری آغاز می شود و با تمام توان برای اتمام هرچه سریعتر کار تلاش می کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: به مددجویان خود قول داده ایم که منازلشان را بهتر از قبل می سازیم. وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: یکی از اقدام هایی که انجام دادیم پرداخت سه برابر مستمری همیشگی به مددجویان در آبان ماه و 2 برابری در آذرماه بود تا بتوانیم قدری از دغدغه های مالی آن ها را کاهش دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به تسهیلات و کمک های بلاعوضی که قرار است از سوی دولت در اختیار مددجویان قرار داده شود، اظهار کرد: این کمیته آمادگی دارد در صورتی که مددجویان نیاز به تسهیلات و یا حتی کمک بلاعوض بیشتری داشته باشند، آن را در اختیارشان بگذارد.