آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۱
ورزش
۱۸

فوتبال ایران

استقلال قرارداد جباری را یکطرفه فسخ کرد

بعد از مدت ها حرف و حدیث در مورد قرارداد مجتبی جباری و البته این که باشگاه استقلال اجازه حضور او در تمرینات را نداده بود، در نهایت با ارسال نامه به کمیته تعیین وضعیت قرارداد این بازیکن را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

باشگاه استقلال بعد از بازی با پارس جم که اجازه حضور جباری را به تمرینات نداده بود، در این مدت حاضر نشده بود جلسه ای با این بازیکن محبوب برگزار کند و در نهایت بدون توافق قرارداد این بازیکن را فسخ کرد. با این شرایط باشگاه استقلال ناچار است به جباری بابت این فسخ قرارداد خسارت پرداخت کند که به نظر مبلغ آن رقم قابل توجهی خواهد بود.

البته فرشید طاهری، مسئول سازمان لیگ روز گذشته عنوان کرد: باشگاه استقلال حق ندارد قرارداد جباری را به صورت یکطرفه فسخ کند، مگر با حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان.

موافقت با استعفای نکونام

خونه به خونه بابل پس از کش و قوس های فراوان سرانجام با استعفای جواد نکونام، سرمربی مستعفی این تیم موافقت کرد. جواد نکونام پنج روز پیش به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه خونه به خونه، شهر بابل را ترک کرده و از هدایت تیم خونه به خونه استعفا کرده بود. تیم فوتبال خونه به خونه با 32 امتیاز در رده پنجم لیگ دسته اول قرار دارد.

کارت بازی احمد نوراللهی صادر شد

خدمت سربازی هافبک پرسپولیس بالاخره تمام شد و او با نامه ای که روز دوشنبه از نظام وظیفه دریافت شد، مجوز حضور دوباره خود در فوتبال و پرسپولیس را دریافت کرد. نماینده باشگاه پرسپولیس که راهی سازمان نظام وظیفه عمومی شده بود تا بتواند نامه پایان خدمت احمد نوراللهی را دریافت کند. پس از دریافت این نامه بلافاصله راهی سازمان لیگ برتر شد تا با ارائه آن، کارت بازی احمد نوراللهی صادر شود. او که به دلیل مشکلات پیش آمده برای بیش از یک سال از میادین فوتبال به دور بود، به این ترتیب می تواند بار دیگر به صحنه باز گردد.