آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۲۲
ورزشی
۹

ساعی به فدراسیون تکواندو باز می گردد؟!

با دیدار ساعی و پولادگر به نظر می رسد که در دور جدید مدیریت رئیس فدراسیون تکواندو، همدلی و وفاق در این رشته المپیکی در حال شکل گرفتن است.

هادی ساعی در صحبت های خود پس از مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک مذاکره با سیدمحمد پولادگر را تایید کرد و عنوان داشت اختلاف او با رئیس فدراسیون تکواندو شخصی نیست و پدرکشتگی با پولادگر ندارد. ساعی حتی در واکنش به سوال خبرنگاران که حاضر به همکاری با فدراسیون خواهد بود این موضوع را به برگزاری نشست و صحبت های تکمیلی مربوط دانست.

با دیدار ساعی و پولادگر به نظر می رسد که در دور جدید مدیریت رئیس فدراسیون تکواندو، رفته رفته مهم ترین مخالفین فدراسیون در حال برگزاری نشست های دوستانه و حل کردن مشکلات خود با فدراسیون هستند که قطعا ثمره آن را نیز تکواندو ایران خواهد دید. حالا که به نظر می رسد سوءتفاهم های ساعی و پولادگر در حال حل شدن است، می توان امیدوار بود که رئیس فدراسیون تکواندو از توانایی های هادی نیز سود برده و با همفکری با این قهرمان المپیک تکواندو ایران از تجربیات ساعی استفاده کند.

پولادگر در گذشته نیز بارها از علاقه تکواندو ایران به استفاده از تجربیات ساعی صحبت کرده بود و حالا در این مقطع بهترین فرصت فراهم شده است تا حتی در صورتی که ساعی زمان همکاری طولانی مدت با فدراسیون را ندارد از تجربیات او در کمیته فنی یا مدیریت فنی تیم ملی استفاده شود.

هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار ایرانی است که موفق شده سه مدال المپیک (دو طلا و یک برنز) کسب کند. وی در انتخابات اخیر کمیته ملی المپیک نیز به عنوان عضو هیئت اجرایی انتخاب شد.