آرشیو شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۹۷
صفحه اول
۱

نوبخت، سخنگوی دولت: برای بعضی منتقدان رقابت انتخاباتی هنوز ادامه دارد

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه باید بپذیریم منتقدان جدی داریم، اظهار کرد: برای بعضی منتقدان ما 29 اردیبهشت پایان رقابت ها نبود و از نظر آنان رقابت هنوز ادامه دارد. بنابراین از هیچ فرصتی مضایقه نمی کنند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت با اشاره به اینکه نباید منتقدان را تخطئه کنیم؛ ذات و نهاد و هویت منتقد را بر انتقاد دانست و افزود: ما باید تلاش کنیم با حسن اقدام جایی برای انتقاد باقی نگذاریم. البته آنجایی هم که انتقادی غیرمنصفانه عنوان می شود، حتما باید از دولت دفاع کنیم. چون نشان داده می شود که در پاره ای موارد منتقدان هیچ حد و مرزی از انصاف و اخلاق را برای طرح انتقاد به رسمیت نمی شناسند.

وی در واکنش به این تحلیل که مخالفان در حال ایجاد فضای دولت ستیزی در جامعه هستند، در چنین شرایطی دولت چه برنامه ای برای پیشگیری و کنترل این مساله دارد، گفت: برای جلوگیری از چنین اقداماتی برای آقای رئیس جمهوری فرصت های متنوعی وجود دارد. از این فرصت های مغتنم حتما باید استفاده و با مردم صحبت کنیم. نوبخت اضافه کرد: بعد از پایان جلسه هیات دولت، امکان ارتباط همکاران با رسانه ها فراهم است، همچنین وزرا بنا به دستور رئیس جمهوری برای برقراری ارتباط با مردم، می توانند در شبکه های تلویزیونی و گفت وگوهای ویژه در رسانه ملی حضور پیدا کنند. راهکار دیگر مصاحبه های اختصاصی با مجموعه رسانه های نوشتاری است تا مشکلات را با مردم در میان بگذارند. علاوه بر آن پایان هفته عموم وزرا برای انجام بازدیدهایی به استان ها سفر می کنند و می توانند با گفت و شنود مستقیمی که با مردم دارند، این توصیه بحق آقای رئیس جمهوری را اجرا کنند.