آرشیو سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۳۰۶۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

تفاوت کرایه اسنپ! یکی از دوستان از بزرگراه شهیدحقانی، ابتدای خیابان نفت جنوبی می خواست با اسنپ به سعادت آباد برود، وقتی استعلام گرفت 13 هزار تومان شد، اما برای اینکه زودتر به مقصد برسد، از بلوار میرداماد، مقابل خیابان نفت شمالی استعلام گرفت، 17 هزار تومان شد. با اینکه استعلام دوم مسیر کوتاه تری داشت، چرا این همه تفاوت قیمت داشت؟

علی از تهران

قدردانی از یک نجات غریق: شاهین عطایی یکی از نجات غریق های مجموعه ورزشی خادم واقع در بلوار فردوس است. ایشان توانسته با برخورد شایسته ای که دارد، رضایت مراجعه کنندگان را جلب کند. بجاست از زحمات و اخلاق خوب ایشان قدردانی کنیم. همچنین از مسئولان مجموعه ورزشی خادم تقاضای تشویق نام برده را داریم.

عرفان از تهران

حقوق های پایین: چرا حقوق خبرنگاران و کارگران چاپخانه ها نسبت به کارمندان پایین است. درحالی که خبرنگاران و کارگران کارشان سخت و زیان آور است، اما حقوقشان نسبت به کارمندان پایین تر است؟

نبوی از تهران

چرا قراردادی؟ قراردادهای شش ماهه یا یک ساله باعث شده است کارکنان هر مجموعه امنیت شغلی نداشته باشند. قراردادهای موقت این چنینی باید اصلاح و نسبت به رسمی کردن کارکنان برای بالابردن امنیت شغلی شان اقدام شود.

از کارکنان بیمارستان دکتر شریعتی تهران

بازنشستگی پیش از موعد اجرا شود: مسئولان در مطبوعات درباره بازنشستگی پیش از موعد در سال 97 اطلاع رسانی کردند. امیدواریم این موضوع از سوی تمامی کارفرماها مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد و اجرا شود.

پیمان پویا

سد معبر در خیابان پیروزی: هر شب عده ای در میدان شهدا، حاشیه خیابان پیروزی که محل عبور خودروهاست، بساط می کنند و با این کارشان باعث اختلال و بی نظمی می شوند و هر لحظه احتمال حوادث رانندگی وجود دارد. آیا راهنمایی و رانندگی و ماموران سدمعبر شهرداری این گونه تخلف ها را نمی بینند؟

محمد کلانتر از تهران