آرشیو سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۳۸
صفحه آخر
۱۲

خبر

رویای ایرانی یک خبرنگار آمریکایی

«کلیب ماپین» خبرنگاری آمریکایی در پی اولین نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوان های اروپایی و آمریکایی به ایران سفر کرده و به دنبال دیدار با نویسنده نامه است؛ سفر او در قالب مستندی با عنوان «رویای ایرانی» به آنتن هیسپان رسیده است.به گزارش روابط عمومی هیسپان، مستند «رویای ایرانی» (The Iranian Dream) روایت حضور 10 روزه یک خبرنگار آمریکایی به نام «کلیب ماپین» در ایران است که در پی اولین نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوان های اروپایی و آمریکایی به ایران سفر کرده و به دنبال دیدار با نویسنده نامه است.

در این مستند می بینیم که حضور 10 روزه «ماپین» همزمان با ایام مهمی مانند نیمه شعبان و ارتحال امام خمینی در ایران است که تجربیات ارزشمندی از ایران برای او به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام صادق زاده: طرح ساماندهی و تجمیع شوراها و کمیته های فرهنگی و دینی تهران ارائه شد

رئیس مرکزفعالیت های دینی شهرداری تهران ضمن تاکید بر ضرورت تجمیع و ساماندهی شوراهای فرهنگی گفت: در طرح جدید راهکارهای تبدیل مساجد محلات به قطب فرهنگی کلانشهر تهران با ارائه ایده محله مسجد محور لحاظ شده است. به گزارش روابط عمومی مرکزفعالیت های دینی؛ حجت الاسلام صادق زاده در سومین نشست شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگی و دینی پایتخت در دوره جدید مدیریت شهری که با حضور حجت الاسلام دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشوربرگزار شد، گفت: وحدت و انسجام بخشی در عملکرد شوراهاو ارتقای کارایی و بهره وری آن ها، هدف اصلی این طرح به شمار می رود و اجرای سند ضمیمه آن که با عنوان طرح محله مسجد محور در مدیریت فرهنگی و دینی شهر تهران می باشد با توجه به رویکرد محله محوری مدیریت شهری و به منظور جلب مشارکت بیشتر شهروندان در اداره شهر، ارائه گردیده است.

زنگ آخر با لبخند در آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «زنگ آخر» به کارگردانی نیما فلاح روانه آنتن کانال فارسی شبکه آی فیلم می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی طنز «زنگ آخر» از سه شنبه 3 بهمن برای مخاطبان این شبکه در داخل کشور، ساعت 17:00 هر روز به نمایش گذاشته می شود.سیامک انصاری نقش مدیر مدرسه را ایفا می کند. رامین ناصر نصیر نیز در نقش «نقره» آبدارچی مدرسه حضور دارد. دبیرستان دو ناظم نیز دارد که اولی با بازی نادر سلیمانی، مردی مهربان و دومی با بازی ارژنگ امیرفضلی فردی عصبی و بداخلاق است.