آرشیو سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۳۸
ورزش
۱۱

گوناگون

استارت برهانی با امیدها

آرش برهانی، گزینه جدی هدایت تیم فوتبال امید استقلال است و ظاهرا قراراست وی از چند هفته دیگر تست گیری در رده امید را برعهده بگیرد.

تبریز میزبان والیبال قاره

18 کشور برای حضوردرمسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر سال 2018 آسیا که به میزبانی ایران برگزار می شود، ثبت نام کردند. دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از8 تیر سال آینده به میزبانی تبریز برگزار می شود.

بیل: فوتبال تماشا نمی کنم

ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که به تماشای بازی ستاره های رقیب تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا تمایلی ندارد.گرت بیل گفت: واقعیت این است که من آنقدرها فوتبال تماشا نمی کنم. صادقانه بگویم که من برای اوقات فراغتم ترجیح می دهم که گلف تماشا کنم.

مرعشیان درقطب کشتی ماند

مرعشیان با رای اعتماد اعضای مجمع، برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت کشتی استان خوزستان انتخاب شد.وی درحالی در پست رئیس هیئت کشتی استان ابقا شد که این استان به عنوان قطب کشتی فرنگی ایران از اهمیت فراوانی برای فدراسیون کشتی وهمچنین پشتوانه سازی در تیم های ملی رده های سنی مختلف برخورداراست.

محجوب مدال نقره گرفت

درپایان رقابت های گرندپری تونس، تیم 6 نفره ایران با مدال نقره جواد محجوب درمکان هشتم جدول توزیع مدال ها ایستاد.این رقابتها با حضور 334 جودوکار از 46 کشور در تونس برگزار شد ودر خاتمه با قهرمانی قزاقستان به پایان رسید.

جدایی منصوریان از استقلال

سرمربی سابق تیم استقلال بعد از نشست با افتخاری برگه تسویه حساب خود را از این باشگاه دریافت کرد.منصوریان درنهایت ازجمع آبی پوشان جدا شد.

تیم فوتسال محک می خورد

ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تیم فوتسال جوانان قبل از حضور در المپیک علاوه بر تایلند و اوکراین، با روسیه و برزیل هم بازی می کند.

فروش بلیت با قیمت فیفا

رئیس فدراسیون فوتبال درباره فروش بلیت های جام جهانی 2018 گفت: این بلیت ها با قیمت های فیفا به مردم فروخته شده است.مهدی تاج درباره نحوه بلیت فروشی جام جهانی اظهار کرد: دردوره قبل بلیت فروشی در اختیار آژانس های مسافرتی بود که فدراسیون هم سهمیه ای درآن داشت. برای جام جهانی روسیه قرار شد که فدراسیون از طریق بلیت فروشی جام جهانی تجارت نکند و بلیت ها را با قیمت فیفا به مردم بفروشیم.