آرشیو چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۸
ورزش
۹

طعنه سانچس به آرسنالی ها

الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی در نهایت به عضویت منچستریونایتد در آمد تا در ادامه فصل بتواند برای منچستریونایتد به میدان برود.

سانچس بعد از پیوستن به منچستریونایتد در اولین نشست خبری خود به تیم سابقش تاخت و طعنه ای به آرسنالی ها زد. این مهاجم شیلیایی در ابتدا گفت: برخی افراد (بازیکنان سابق آرسنال) بدون آنکه اطلاعی از اتفاقات رخ داده در داخل باشگاه داشته باشند، حرف هایی زده اند که باعث ضربه خوردن باشگاه شده است. باید بگویم که همیشه با صد درصد توانم برای آرسنال بازی کرده ام، حتی تا آخرین روز حضورم که از سرمربی خواستم مرا در ترکیب قرار دهد چون می خواستم در بازی تیم سهیم باشم. سانچس اگرچه به شخص خاصی اشاره مستقیم نکرد، اما وقتی داشت برای دلایلش ترک آرسنال را توضیح می داد، از گفت وگویش با آنری به عنوان یکی از این دلایل یاد کرد.

آلکسیس سانچس قرار است در منچستریونایتد شماره «هفت» معروف را بر تن کند که قبلا بر تن بزرگانی هم چون جورج بست، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو بود، ولی در سال های اخیر بعد از آلکس فرگوسن این شماره هم در منچستریونایتد نفرین شده بود و بازیکنانی مثل دی ماریا و ممفیس دپای نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند و باید ببینیم این مهاجم گلزن شیلیایی می تواند ارزش های خودش را در منچستریونایتد نشان دهد.