آرشیو چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۸
ورزش
۱۸

استارت لیگ در هوای آلوده اهواز

هفته بیست و یکم لیگ برتر از امروز با یک بازی زودهنگام آغاز می شود و دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند.

دلیل این که این بازی زودتر از سایر بازی های هفته برگزار می شود، حضور ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیاست. تیم اصفهانی سه شنبه دهم بهمن باید در این مرحله به مصاف ایزاول، قهرمان هند برود، پس زودتر از سایر تیم ها در هفته بیست و یکم به میدان می رود. ذوبی ها این روزها در بهترین فرم خود قرار دارند و از آغاز دور برگشت لیگ برتر بیشترین امتیازات را کسب کرده اند. این تیم در شش هفته اخیر صاحب 5 برد و یک تساوی شده و فقط یک امتیاز با رده دوم جدول فاصله دارد. البته برای استقلال خوزستان هم نباختن در بازی امروز اتفاقا مهم است. از ابتدای فصل تاکنون هیچ گاه اتفاق نیفتاده که استقلال خوزستان در سه بازی متوالی نبازد، اما شاگردان عبدا... ویسی در دو هفته گذشته یک برد و یک تساوی کسب کردند و امروز می توانند برای نخستین بار در این فصل 3 بازی بدون شکست را سپری کنند.

برنامه هفته 21
چهارشنبه 4 بهمن

استقلال خوزستان ذوب آهن، ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز (داور: حسن اکرمی)

پنجشنبه 5 بهمن

استقلال پارس جنوبی جم، ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران (داور: رضا کرمانشاهی) گسترش فولاد نفت، ساعت 15:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز (داور: یاسر همرنگ) سایپا پدیده، ساعت 15:30 در ورزشگاه پاس قوامین تهران (داور: کوپال ناظمی)

جمعه 6 بهمن

مشکی پوشان تراکتورسازی، ساعت 14:30 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد (داور: سیدمهدی سیدعلی) سپاهان فولاد، ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان (داور: موعود بنیادی فر) صنعت نفت سپیدرود، ساعت 17:10 در ورزشگاه تختی آبادان (داور: پیام حیدری) پیکان پرسپولیس، ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدا شهرقدس (داور: علی صفایی)

محرومان هفته

اسامی محرومان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به این شرح اعلام شد:

عزیز معبودی حقیقی از گسترش فولاد، سعید آقایی از سپاهان اصفهان، امید سام کن از سپیدرود رشت، امیرحسین صالحی از مشکی پوشان، جورجی گولسیانی از ذوب آهن اصفهان، اکبر صادقی بدیع از پدیده مشهد، علی قلی زاده از سایپا، فرشاد احمدزاده و وحید امیری از پرسپولیس، حجت حق وردی از پیکان، یونس دلفی و حسن سلطانی مهر (تدارکات) از استقلال خوزستان، محمدرضا مهاجری از پدیده مشهد.