آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در رادیو

نخستین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با هدف تبیین سیاست ها، رویکردها، اولویت ها، فعالیت ها، اقدامات و برنامه های شبکه های رادیویی در این ایام، در معاونت صدا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر حمید شاه آبادی در این مراسم گفت: گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همیشه در دستور کار شبکه های رادیویی قرار داشته است. اما امسال بنابر تاکید رئیس رسانه ملی، ستاد نکوداشت40 سالگی انقلاب اسلامی تشکیل شد تا به این بهانه شاهد برنامه های جامع و اثرگذار در گرامیداشت این ایام به صورت ویژه و شایسته باشیم.

معاون صدای رسانه ملی با بیان این که شبکه های رادیویی تلاش می کنند تا علاوه بر کارهای روتین و متداول خود، گامی بنیادین و ریشه دار برای بزرگداشت این ایام بردارند، عنوان کرد: در حال حاضر رسانه گرم رادیو بیش از 30 درصد مخاطب دارد که به این منظور به ساخت برنامه های جذاب متناسب با سلیقه روز جامعه و مخاطب شناسی ویژه در مقابل تلاش دشمنان برای شبهه افکنی علیه انقلاب اسلامی ایران نیاز داریم.

شاه آبادی با اشاره به تشکیل ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران معاونت صدا که زیر مجموعه ستاد اصلی رسانه ملی در این زمینه است، اظهار کرد: این ستاد به عنوان شبکه ای معین در زمینه پاسداشت ایام فرخنده پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به دنبال آن است تا با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی، سیاست های ابلاغی رئیس رسانه ملی در این راستا را در تعامل با دیگر بخش های سازمان اجرایی کند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد با قراردادن تمامی مولفه ها در کنار یکدیگر و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در یک سال پیش رو که از بهمن 96 آغاز و تا بهمن 97 ادامه یابد، شاهد اغنای عمومی مخاطبان نسبت به شبهه انگیزی غربی ها در مقابل کلام انقلاب اسلامی ایران باشیم.