آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۹
ایران
۱۵

3776 میلیارد ریال برای توسعه جزیره هرمز

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه، پیشرفت و آبادانی همه جانبه جزیره هرمز با استانداری هرمزگان تفاهم نامه 3776 میلیارد ریالی منعقد کرد.

به گزارش جام جم، با حضور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و فریدون همتی استاندار هرمزگان تفاهم نامه توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار جزیره هرمز منعقد شد.توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار جزیره هرمز، محرومیت زدایی، آبادانی و ریشه کن کردن فقر، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم، ایجاد مشارکت مردم، دولت و بخش های غیردولتی، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش رضایت مندی و امید به زندگی در مردم، افزایش جمعیت و مهاجرت معکوس به جزیره و کمک به توسعه زیرساخت های زیربنایی مورد نیاز جزیره از جمله اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.

محمد مخبر در آیین امضای این تفاهم نامه، بیان کرد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مطابق بودن طرح ها با اقتصاد مقاومتی، رفع محرومیت و بهره گیری از ظرفیت مردم، چارچوب اصلی اقدامات است. ستاد توسعه و پیشرفت جزیره هرمز هم باید مردم را محور کارها قرار دهد. وی با اظهار این که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) 84 هزار میلیارد ریال در قالب 25 هزار و 500 پروژه در 31 استان کشور سرمایه گذاری شده است، افزود: جزیره هرمز به دلیل ویژگی هایش یک استثناست