آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۹
فوتبال ایران
۱۱

حرف آخر وحید امیری به باشگاه: در ایران فقط پرسپولیس ولی شاید رفتم خارج

وحید امیری، وینگر چپ قرمزها فعلا تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد. او بعد از جدایی از نفت تهران به جمع قرمزها پیوست و قراردادش در پایان فصل، به اتمام می رسد. باشگاه از الان تلاش کرده تا قرارداد بازیکنانش را تمدید کند و در این زمینه مذاکراتی با بازیکنان مختلفش داشته است. یکی از این بازیکنان وحید امیری است.

برانکو ایوانکوویچ اصرار دارد قرارداد این بازیکن تمدید شود. مربی کروات به هیچ وجه موافق جدایی این بازیکن نیست و به مسئولان تاکید کرده باید امیری را نگه دارند. در فصل گذشته و فصل جاری، هر زمان که امیری کاملا آماده بوده پرسپولیس هم عملکرد بهتری داشته است. او مهره ای کلیدی برای برانکو به حساب می آید و طبیعی است که این مربی او را بخواهد. اخیرا باشگاه مذاکراتی با این بازیکن داشته، ولی نتیجه مذاکرات رضایت بخش نبوده است. باشگاه از امیری خواست تا قراردادش را دو فصل دیگر تمدید کند و در جمع قرمزها بماند، ولی امیری تاکید کرد در حال حاضر تمرکزش روی بازی های باشگاهی و ملی است و ترجیح می دهد در آینده در این باره تصمیم گیری کند. امیری در مذاکرات به قرمزها گفته است: «بعد از جام جهانی روسیه می خواهم درباره آینده تصمیم بگیرم. فعلا ترجیح می دهم روی این موضوع فکر نکنم.» او حتی به مسئولان باشگاه گفته است: «در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم، ولی شاید بعد از جام جهانی به خارج از کشور رفتم و به فوتبال ادامه دادم. اگر به خارج بروم که هیچ، اما اگر قرار باشد در ایران بمانم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.»

به این ترتیب وضعیت امیری و پرسپولیس فعلا روشن نمی شود. این بازیکن قبل از این که به پرسپولیس هم بیاید نشان داد که برای تصمیم گیری تا لحظات آخر منتظر می ماند. البته بعید به نظر می رسد این بازیکن 29 ساله که سال آینده 30 ساله خواهد شد، بتواند راهی اروپا شود. اما شانس بازی در کشورهای عربی را دارد. باید دید این بازیکن در نهایت چه تصمیمی می گیرد.