آرشیو شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۰
جامعه
۱۷

حق با شماست

گله از گفت وگوی رئیس جمهور

ناظمی از تهران: رئیس جمهور مانند همیشه در گفت وگوی تلویزیونی از کلیات گفت و بی هیچ مدرک محکمی گرانی ها و مشکلات مردم را توجیه کرد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 7دی 1396 با عنوان «برخورد پلیس» مدیرکل روابط عمومی ناجا با ارسال نمابری اعلام کرد: طرح برخورد با تخلفات خودروهای فاقد معاینه فنی و خودروهای دودزا در شرایط اضطراری برابر امریه صادره در سطح حوزه استحفاظی اجرا می شود که برخورد با این گونه تخلفات از وظایف پلیس راهور است. شایان ذکر است در گزارش شهروند محترم مشخصات دقیقی از ماموران و تاریخ عنوان نشده است لیکن توجهات و آموزش های لازم در این خصوص به تمام عوامل جمعی ابلاغ و بر عملکرد آنها به طور مستمر نظارت می شود.

محدودیت استفاده از تلفن همراه در مراکز درمانی

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از ابلاغ بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت استفاده غیر متعارف از تلفن همراه در حین انجام وظیفه در موسسات پزشکی، تشخیصی و درمانی خبر داد.

به گزارش جام جم، علیرضا عسگری گفت: بر اساس اظهار نظر متخصصان و کارشناسان صاحب نظر حوزه فرهنگ و رسانه، استقبال، میزان استفاده و صرف زمان کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان اینترنتی بیشتر از کشورهای توسعه یافته است و استفاده غیراصولی از فناوری های نوین در محیط اداری و اوقات مفید کاری می تواند مخرب باشد و حقوق گیرندگان خدمت را متاثر کند.