آرشیو یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۰۴
صفحه آخر
۲۴
عکس نوشت

پیام آیت الله محقق داماد

دعا برای سلامتی داریوش شایگان

چهار روز از بستری شدن داریوش شایگان گذشت، پژوهشگر و متفکر پیشکسوت ایرانی عصر پنجشنبه پنجم بهمن ماه به دلیل عارضه سکته مغزی در بیمارستان فیروزگر بستری شد. به گفته پرستار بیمارستان فیروزگر داریوش شایگان تحت مراقبت های دارویی است و پزشکان معالج او هم پیگیر حال ایشان هستند.

بابک زمانی - رئیس بخش نورولوژی بیمارستان فیروزگر - هم درباره وضعیت درمانی داریوش شایگان به ایسنا گفت: به رغم شدید بودن سکته مغزی و اینکه در یکی از بدترین جاهای مغز رخ داده، پزشکان بلافاصله اقدامات درمانی را شروع کردند. در دو روز گذشته نیز حالت های بهتر و بدتری وجود داشته به هرصورت ایشان هم اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است و پزشکان در حال انجام کارهای درمانی هستند. متاسفانه سکته مغزی وخیمی است و باید ببینم چه می شود کرد.

شمار زیادی از چهره های فرهنگی و دوستداران داریوش شایگان نگران حال او هستند. آیت الله سید مصطفی محقق داماد، در پیامی از دوستداران این پژوهشگر و متفکر خواست برای سلامتی اش دعا کنند. پیام سید مصطفی محقق داماد به این شرح است: «رب انی مسنی الضروانت ارحم الراحمین

ملت شریف ایران جناب داریوش شایگان بقیه السلف از حلقه حکمی حکیم ومفسر بزرگ قرآن علامه طباطبایی و پروفسور کربن چندروز است که به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری است. هرچند طبیبان شریف، دلسوز و فرهنگ دوست کشورمان با کمال تعهد. نهایت تلاش وتوان خود را برای علاج این مردبزرگ مصروف داشته ومی دارند ولی به حکم کریمه شریفه واذا مرضت فهویشفین شفای بیماران مستقیم از ناحیه حق متعال است. اینجانب ازکلیه مومنین ومومنات می خواهم که به درگاه بی نیاز دست نیاز بردارند وشفای این عالم بزرگوار را ملتمس گردند. به یقین دعای همه موجب نزول برکات الهی است.»

ارسال دیدگاه